פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילת כספים. אי עמידה בהתחיבויות. נושא התלונה:
שורצמן אריה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתבי לחברת הוט המתאר את השתלשלות האירועים
לכבוד 25/5/2007
הלשכה לפניות הציבור
חברת הוט

א.ג.נ

ברצוני להביא לידיעתכם ולטיפולכם התנהלות תמוהה ולא אמינה של נציגי השירות שלכם.
1.שירותי הטלויזיה הותקנו בביתי ביום 9/2/2007.מספר מנוי 2398683
2.נציגת שירות בשם ליהיא לאחר שיחות ממושכות הצליחה לשכנע אותי להצטרף לאחר תקופה ארוכה מאוד שהייתי לקוח של יס.בשיחה איתה הועלה נושא של הקפאה זמנית .נציגתכם הבטיחה נאמנות כי אין בעיה להקפיא את המנוי לתקופה של כ-6 חודשים (עקב נסיעה לחו"ל)ולהמשיך בהתחייבות כרגיל.
3.עד עצם היום הזה לא קבלתי את ההסכם שלי איתכם.קבלתי ביום 23/2/2007 מכתב המאשר התחברות בחתימתו של מר נופר ויקסלבאום.
4.היום פניתי למחלקת שירות לקוחות להקפאה לתקופה 20/6-15/12.אמיר וגם שני הבטיחו להעביר את פנייתי למחלקת קשרי לקוחות ללא הועיל. ולרי הצליח . והפניה הועברה לטיפול אנה.
5. אנה לתדהמתי הודיעה לי נחרצות שאין מושג "הקפאה זמנית"יש מושג "ביטול זמני"שמשמעותי ביטול עד 6 חודשים תשלום של 480 ש"ח לקיחת הציוד בביתי ע"י טכנאי.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!והכספים הנ"ל משמשים כפקדון עד להתחברותי מחדש בתנאים שיהיו באותה עת.
והרי אני התחייבתי לשנה ואין בכוונתי להתנתק והרי ליהיא הבטיחה לי הרים וגבעות.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6. פניתי לאתרכם באינטרנט ומתברר שיש מינוח נוסף אצלכם "הקפאה זמנית"המתייחס באופן שונה לכל מה שנאמר ע"י אנה.
7.חזרתי שנית לשירות לקוחות לבירור העניין. מור (גבר)הודיע לי מפורשות שאין ביכולתו להעביר את שיחתי לקשרי לקוחות ואין גם טעם. וחוץ מזה הם לטענתו לא עובדים עד שעה זו. הודעתי לו כי שוחחתי עם אנה לפני כ-10 דקות והיא הודיעה לי שהם עובדים עד שעה 15.00.והוא עדיין בשלו.ניתקתי את השיחה.
6. התקשרתי שוב ושוחחתי עם מור(אישה)בלי שום בעיה העבירה אותי לגב פזית בקשרי לקוחות. לטענתה היא נציגה בכירה שם. בתקיפות ובהתנשאות הודיעה כי דברי אנה נכונים .כל הרשום באינטרנט אינו מוכר לה .במידה וליהיא אמרה מה שאמרה זה נובע כנראה מחוסר ידע . מדבריה משתמע זלזול טוטאלי בעובדי מחלקת מכירות.בנוסף,ליהיא שקרנית.כל הנאמר במחלקת קשרי לקוחות חקוקים בסלע והם המילה האחרונה.
7.מעניין שאף אחד לא עשה רושם כאשר אמרתי שכנראה אתנתק לגמרי ולא זמני לאור השתלשלות האירועים ,שהוא מצר על כך.

9.אני מבקש שתעמדו בהתחיבויותכם במלואם ואז ללא ספק תרכשו לקוח נאמן לאורך זמן שעד כה היה מליץ יושר שלכם.
תודה על עזרתכם
10.אני גם מצפה שתעמדו מאחורי הבטחותיו של מנכ"ל החברה מר דוד קמיניץ.דוד קמיניץ בכנס "חווית לקוח" של TheMarker וסלקום: "לקוח עוזב בגלל חווית שירות לא טובה, לא בגלל מחיר"
נא טיפולכם















כספי סוג הנזק :
עמידה בהסכמים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה