פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק וחוב קיים< נושא התלונה:
שושן אורנה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
לואי פיקרד 10/8 ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום!
אני לקוחה של הוט קרוב ל-4 שנים ומאוד התאכזבתי מהשירות.
הסיבה לכך הסרטים כל הזמן חוזרים על עצמם,אין סרטים חדשים ועל כל דבר מחייבים את הלקוח.
החלטתי להתנתק.
יש לי פיגור בתשלום בחשבון,בתחילה נתנו לי סכום עבור התנתקות ,אבל לאחר מכאן שדיברתי עם נציג שירות הוסיפו לי עוד ועוד סכומים.
ולא רק זה דיברתי שוב ושוב עם מרכז השירות וסיכמתי איתם שאני אפקיד כפי יכולתי בכל חודש דרך הדואר,כל זה היה לקראת מרץ,
יום בהיר ניגש אליי ב-19.3 נציג מביטחון הוט והתחיל לאיים עליי שאני רואה כבלים שלא כחוק,
מאיפא החוצפה שהיתה לו להכנס אליי הביתה ולאיים עליי ,אני בענינים אלו מאוד ישרה וכמה פעמים ביקשתי הלהתנתק באתם לקחתם את הממירים ועדיין לא ניתקתם
דיברתי שוב עם נציג הלקוחות ושוב הסברתי וביקשתי לטפל בבעיה ,אמרו לי שאין
בעיה ושהם לא שלחו שום נציג ביטחוני מטעמם.
איפה חוסר התאום בניכם-אחד מאיים שיפנה לעורך הדין והשני לא מעודכן.
שנית הייתי בחו"ל מה-20.3 וחזרתי רק ב-06.4 .
בחודש אפריל הפקדתי לחשבונכם -400 ש"ח, והתכוונתי להמשיך ולהפקיד גם החודש ,אני לא מתנערת מחובות,פשוא קורה שלאנשים נהייתה בעיה עם מסגרת האשראי ולכן אני מעדיפה לשלם בדואר ולא להתחמק.

עד פה כל הסיפור
החוב היה משהו כמו 800 ש"ח שמחצית ממנו שולם.

השבוע אני מקבלת מכתב העורך דין שאני חייבת -840 ש"ח.
על מה ולמה,מה אתם חושבים שאני כותפת את הכסף על העצים,אני עובדת מאוד קשה עליו ומשלמת את חובותיי.

רק דעו לכם שכל שיחה שהיתה לי עם שירות לקוחות בעניין מוקלטת ואם יהי ה צורך אני גם יעשה פירסום על הנושא.

חבל מאוד שאתם מנסים לנצל אנשים חסרי אמצעים ועל אוגמת הנפש הזאת גם אני רוצה תשובה והתנצלות.

דעו שלא רק אני במשפחתי הייתי מחוברת להוט יש עוד כמה עשרות כששמעו על חושבים להתנתק.

חבל.

בכבוד רב !
אורהב שושן

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה