פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/5 נוצרה לי תקלה במחשב 769 המחשב לא מתחבר עם בבדיקה עם נציג
תמיכה של הספק הפנה אותי לתמיכה של הוט מכיון שיש בעיית תשתית המודם לא עובד, שוחחתי עם נציג בשם רן כאשר לאחר בדיקה שלו לא הצליח לסדר את הבעיה נקבע טכנאי ליום א' 27/5 בין השעות 17:00-19:00 הסברתי לנציג לרשום את הטלפונים הזמינים שלי והוא חזר על עצמו לוודא שהפרטים שנמסרו תקינים הגיע יום ראשון עזבתי במיוחד את העבודה מוקדם יותר כדי לחכות לטכנאי אך להפתעתי ישבתי וחיכיתי ואף טכנאי לא חזר אליי כאשר כבר נמאס לי היה לחכות יצרתי קשר עם התמיכה מאוחר יותר ענה לי נציג בתמימותו מתחיל לספר לי שהיתה להם בעיה עם המערכות שלהם לכן לא יצרו קשר התעצבנתי על השירות הלקוי כאשר אני עזבתי במיוחד את העבודה שלי להפגש עם הטכנאי ולא קיבלתי שירות בנוסף הובטח לי לדבר עם מנהל היום ע"י הנציג שיחזור אליי בבוקר היום 28/5 בין 9-12 ואף אחד לא חוזר אני מעוניין שיפצו אותי כספית לי נגרם נזק הפסדתי משעות עבודה שלי אבקש את הסברכם בהקדם
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה