פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי, טיפול של שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2006 ביקשתי להתחבר לשירותי הוט - טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.

בשיחה עם נציגת המכירות סיכמנו על מסלול הבא:
בסיס + חבילה אחת, שני ממירים.
תשתית אינטרנט 1.5 מגה
טלפון.
התקנה חינם.
סך כל העלות - 245 ש"ח לחודש - כולל הכל, כולל מע"מ. (לא כולל שיחות טלפון)
לאחר השיחה נשלח אליי פקס עם כל הפרטים שסיכמנו.

הטכנאי התקין רק ממיר אחד, מכיוון שבאותו זמן הייתה רק טלוויזיה אחת בדירה. הוא הסביר לי שברגע שתהיה טלוויזיה שניה בדירה, אני אוכל להזמין את הממיר השני.

לאחר ההתקנה גיליתי שלמעשה אני התחברתי לשתי חברות שונות - הוט טלקום המספקת שירותי טלפוניה, והוט שמספקת שירותי תשתית אינטרנט ותוכן השידורים.
התשלום שגובים ממני הוא 246 ש"ח להוט ועוד 10 ש"ח תשלום קבוע להוט טלקום, לא כולל שיחות יוצאות. כלומר סך הכל 256 ש"ח לחודש (11 ש"ח בחודש מעל המוסכם).

פניתי לשירות לקוחות והסברתי את המצב. מסתבר שגם ישנם שני מרכזי שירות - אחד ללקוחות טלוויזיה ואינטרנט והשני ללקוחות הטלפון. כל אחד ממרכזי השירות לא ידע את הסכומים שאני משלם לשירות האחר. זאת אומרת שבשירות לקוחות של טלפון לא ידעו כמה אני אמור לשלם לטלוויזיה ולהיפך. לאחר מספר העברות השיחה בין נציגי שירות שונים ביקשו ממני לפקסס להם את ההסכם שהיה בידי והבטיחו לחזור אלי. לאחר שלא חזרו אלי, התקשרתי פעם נוספת ועוד פעם הבטיחו לי שייצרו איתי קשר ועוד פעם לא התקשרו.
כאשר התקשרתי לשירות לקוחות שוב, והתחלתי להסביר להם את המצב מן ההתחלה, נציג השירות הסביר לי שלא יכול להיות שהזמנתי רק בסיס וחבילה אחת, שאין בכלל חבילה כזאת. הסברתי לו שזה מה שסיכמנו עם נציגת המכירות ושיש בידי הסכם שהיא פיקססה אלי, אבל הוא בחר להתעלם מהעובדות וטען פעם אחר פעם שזה מה שיש. בסוף השיחה הוא הבטיח שיחזור אליי תוך 3 ימים. גם אחרי שבוע אף אחד לא חזר אליי.

לאחר שרכשתי טלוויזיה שניה וביקשתי שיחברו את הממיר השני, נדהמתי לשמוע שהממיר השני יותקן אם אני אשלם 10 ש"ח דמי שכירות לחודש. הטענה של נציג השירות הייתה שאם הייתי מזמין את הממיר השני תוך 60 יום ממועד ההתקנה, אז לא הייתי אמור לשלם עליו.

באופן כללי, בכל פעם שאני מדבר עם נציגי שירות הלקוחות, הם לא מאמינים למה שאני אומר להם, הם יודעים רק מה כתוב להם במחשב, ולא מקבלים שום טענה שאולי נפלה טעות בהזנת הנתונים. בכל פעם שהבטיחו לי להתקשר אליי (לפחות 3-4 פעמים) אף פעם לא חזרו אליי.

נכון לעכשיו שיש בידיי הסכם ביני לבין הוט, שנשלח אליי על ידי נציגת המכירות של הוט וכתוב שם ברור שאני אמור לשלם 245 ש"ח בחודש על שני ממרים, אני מחוייב לשנתיים, אני משלם 256 ש"ח לחודש ויש לי רק ממיר אחד.
כל הנסיונות שלי לתקן את המצב נתקלים באטימות של נציגי שירות הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
החזר בגין חיוב יתר, התקנת ממיר שני ללא עלות. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה