אי טיפול בתקלה < |
נושא התלונה: |
אטלס יעקב |
שם/כינוי: |
יום שני 28 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל, בשעה 21.10 התקשרתי למוקד טכני בהוט, רציתי להפנות את תשומת ליבם לתקלה ב-BBC פריים. התרגום לא תאם לדיבור. עובדת המוקד בשם הילה, במקום לטפל בתקלה, התחילה לשאול כל מיני שאלות. אמרתי לה שקודם יתחילו לטפל בתקלה בזמן שאני ממתין על קו הטלפון,כדי למסור את פרטיי האישיים.המוקדנית עשתה הכל חוץ מלטפל בתקלה. היהירות, ההתנשאות והשחצנות עברו כל גבול. בנוסף עוד טרקה את הטלפון.האם זה יחס כלפי אדם שקונה שרותי טלוויזיה בחברת הוט . כנראה שעובדי המוקד טכני שכחו שעליהם לדאוג להעביר ללקוחותיהם שרותי טלוויזיה תקינים ולא להתנשא ולהשתחצן.
|
כאבים בחזה מרוב עצבים |
סוג הנזק : |
להיות יותר קשובים ללקוחות ולא לשכוח שלקוח קונה את השרותים שחייבים להיות תקינים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|