פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט מנסים להשיג תשלום שלא מגיע להם. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הוט ניתקו אותי 3 חודשים אחרי שביקשתי והם מבקשים תשלום על 3 החודשים. המנתק לא העביר כנראה את הממיר חזרה והם דורשים ממני אותו .
הם מחייבים אותי על קנס של ניתוק בזמן התחייבות , אך לא שלחו אליי חוזה חתום על ידי כפי שהבטיחו.
ובנוסם נזק כספי אם אשלם סוג הנזק :
שיודו בטעותיהם ושיעזבו אותי במנוחה ללא משפט(כי אני אלך למשפט) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
על פי רישומנו, בתאריך 15/5/06 סוכמו עם מר גולדהבר תנאי מבצע למשך 24 חודשים. כחלק מתנאי המבצע נהנה מאינטרנט חינם למשך שנה.
כמו כן, הוסבר כי באם יסיים התקשרותו עימנו טרם תום תקופת המבצע יחויב בערך שווי ההטבה ממנה נהנה.
לגביי נושא סיום ההתקשרות: בתאריך 21/11/06 פנה מר גולדהבר אל מוקד השירות בבקשה לסיים התקשרותו עימנו.
בשל טעות אנוש התעכב נושא הניתוק ועל כך התנצלותנו.
עם קבלת הפניה שבנו אל מר גולדהבר ובשיחה עימו מיום 21/6/07 הוסבר הנושא הנ"ל. כמו כן, זוכה חשבונו של מר גולדהבר בדמי המנוי מיום 23/11/06- 16/1/07
ובנוסף זוכה חשבונו כמחווה שירותית ב50% מערך שווי ההטבה .
מר גולדהבר ביקש להסדיר את היתרה לתשלום שנותרה. בנוסף הוסבר למר גולדהבר שישנו ציוד שטרם הוחזר ועליו להחזירו.
נשמח לעמוד לשירותו של מר גולדהבר בכל עת.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה