פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי התחברתי להוט .
לאחר תקופה זאת הצטבר לי חוב של 570 ש"ח בערך החברה לא הודיעה לי ולא שלחה לי מכתב פשוט יום אחד הם ניתקו לי כמה ערוצים.
לאחר שהסדרתי את החוב באותו יום התקשרתי למשרדי החברה ודרשתי שהנתקו אותי .
הפקיד שענה לי אמר לי כמובן שהוא לא יכול לעשות כלום אבל הוא יעביר את הבקשה שלי ותוך 48 שעות יחזרו אלי.
כמובן שלא חזרו אלי כמה ימים ואז התקשרתי שוב ושוב אמרו לי שיחזרו אלי ולא חזרו ...לאחר מזה דרשתי שיעבירו אותי כי אני לא מנתקת את השיחה עד שלא מעבירים אותי למחלקת ניתוקים.
שהעבירו אותי ענתה לי פקידה שאמרה שאין בעיה אבל לוקח כמה 3 ימים עד שוחזרים אליך עם תאריך שטכנאי יגיע אליך אז הסברתי לה שאני לא מוכנה ויבואו לנתק אותי מיד כי אני לא מוכנה לשלם להם עוד שקל.
אז היא סיכמה איתי שאין בעיה ומהיום שביקשתי לנתק אני לא מחוייבת ואני לא צריכה לשלם להם כלום אז אמרתי תודה ושהם יחזרו אלי עם תאריך לניתוק.
התקשרה אלי לאחר כמה ימים מתאמת פגישות לניתוקים והיא אמרה לי יום הברתי לה שאני עובדת בקרים והיא אמרה שאין בעיה יש לי מ9:00 -11:00 אז חשבתי בערב וקבענו (הסברתי לה שאין אף אחד בבית בבוקר).
ליום שקבענו מתקשרים אלי בבוקר באנו לנתק הסברתי לטכנאי שיש טעות כי קבעתי לערב כמובן הוא לא יקשיב ואמר לי להתקשר לתאם שוב.
התקשרתי לאחר יומיים ושוב עברתי את הייסורים עד שקבעו לי טכנאי לניתוק .
ביום שקבענו ישבתי בבית וחיכיתי לו הוא לא הגיע אבל התברר לי אח"כ שהוא ניתק אותי מבחוץ ולא לקח את הממירים.
התקשרתי לחברה למה הוא לא דפק בדלת לקחת את הממירים ולחבר אותי לערוצים 1 ו-2.
הם הסבירו לי שיש לי חוב של 80 ש"ח בגלל השמונה ימים עד שהטכנאי הגיע הסברתי להם שזה לא השמתי זאת טעות שלהם ועכשיו אין לי בכלל טלויזיה.
הוא אמר לי שהוא ישלך טכנאי לקחת את הממירים ולנסות לחבר אותנו לערוצים שהיו לי לפני כן, כמובן שהוא לקח את הממירים ולא חיבר אותי הוא טוען שזה לא נין למרות שהסברתי לו שהיו לי ערוצים לפני זה אז כרגע אני בלי טלויזה.
ועוד פעם חוב של 80 ש"ח.
שהם עוד הוסיפו 180 ש"ח על דמי התנתקות לפני שנתיים למרות שבזמן שהתחברתי אמרתי לסוכן שאני חיילת ואני לא יודעת אם אני יעמוד בתשלומים אז הוא אמר לי אין בעיה מתי שתרצי תוכלי להתנתק.
אני יודע לכם עם תחזרו אלי במהירות המירבית כי בנתיים החוב זובר ריבית.
תודה מראש
ועלבון סוג הנזק :
לחבר אותי לערוצי הטלוויזיה ולבטל את החוב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושתה של הלקוחה. עם פנייתה המחודשת נותקה משירותינו בתאריך 9/5/07.לגבי החזר שווי הטבה: ע"פ רישומנו, בתאריך 29/11/05 סוכמו עם גב' מזרחי תנאי מבצע למשך 24 חודשים. כחלק מתנאי המבצע נהנתה מחודשיים חינם בדמי מנוי עבור שירות הטלוויזיה.כמו כן הוסבר, כי באם תסיים התקשרותה עימנו טרם תום תקופת המבצע תחויב בערך שווי ההטבה ממנה נהנתה.
עם פנייתה של גב' מזרחי אל מוקד השירות סוכם כמחווה שירותית לזכות חשבונה של גב' מזרחי מיום 4/4/07-9/5/07.
כמו כן, לא לחייבה בגין החזר שווי ההטבה.
בנושא חיבור לאנטנה:
מבדיקה של טכנאי שירות במעונה של גב' מזרחי נמצא כי אין כבל שמוביל בין האנטנה המרכזית למעונה של גב' מזרחי ועל כן לא ניתן לחבר את מעונה לאנטנה המרכזית.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה