פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת ערוצים והמשך תשלום קבוע נושא התלונה:
זרחי טלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים פניתי לחברת הוט, שהורידו שלושה ערוצים והתשלום נשאר אותו דבר, אני מבקשת לפצות אותי על כךץ
נאמר לי מאחד הנציגים שלנו ישנו חוזה שמותר לנו להוריד ערוצים ולא לשנות את התשלום.
אחרי מאבק עיקש אמרתי שאני אצטרך להתנתק עם זה לא יתוקן, ביררו את הנושא וחזרו לאחר 4 שעות, ואמרו נפצה אותך על ערוץ שעולה בתשלום את תקבלי אותו בחינם.
אחרי שלושה חודשים התחלתי לשלם על הערוץ הזה, כשאמרתי שאני קיבלתי אותו במקום ערוצים שירדו כפיצוי אמרו את צריכה לשלם על כך.
ביקשתי להתנתק מידית ואז הנציגה אמרה שזה כרוך בקנס גבוהה, מכיוון שאת מחוייבת לשנתיים, מעולם לא ראיתי את החוזה וכמובן שלא חתמתי על שום מסמך. נאמר לי על ידה שזה נעשה בעל פה ומצידנו זה כביל גם בבית משפט.
ברצוני לברר האם זה תופס שאנו מולכים שולל.
בנוסף לתלונתי זו עלי לציין שרכשתי מחוץ לחבילה ערוץ 5+ שהוא ערוץ ספורט , רק רק בשביל להנות מהאבקות, אבל ביום שבת משודרת בצהרים תוכנית של שעתיים ובכל ימי השבוע משדרים שידורים חוזרים מידי יום ביומו.
עלי לדעת האם בגלל 4 ימי תוכניות בשבתות עלי לשלם חודש שלם. אני לקוח ותיק ועל גבי אני מפרנסת את הוט, אני מראשית דרכם ולי יש את הטלפון האניטרנט וטלביזיה, עלי לציין אם זה השרות שאני מקבלת אחרי מספר רב של שנים אז באמת כדאי שהחתונה הקתולית ביננו תסתיים במהרה.אם המצב לא יפתר אני יאלץ להגיע לאנשים בדרגים גבוהים ממני שהם יחליטו מה לעשות.
אודה לכם על תגובתכם המהירה.
טלי.
נזק כספי סוג הנזק :
לבטל לי את החוזה שבעל פה,ולתקן את התשלום לתוכנית 5+. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה