פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שגויה -פעמיים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2007 נוכה (כרטיס אשראי ) תשלום עבור תשתיות אינטרנט לחברת הוט,מאחר שיש לי הסכם עם ספקית האינטרנט לחבילה משולבת אזי חברת הוט הבטיחה (לאחר אין סוף שיחות טלפניות ) להחזיר את התשלום .(טרם הוחזר )שנגבה בטעות וגם להפסיק גביה נוספת.
והנה בסוף חודש מאי שוב פעם נוכה תשלום נוסף פניתי שוב לחברה אבל הפעם לא קיבלתי תשובה ברורה מהמוקדנית .
ביקשתי לשוחח עם הממונה אבל לא איש לא התקשר אלי .
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
ע"פ רישומינו, בתאריך 17/5/06 סוכמו עם מר מאירוביץ תנאי מבצע למשך 12 חודשים.כחלק מתנאי המבצע התשלום עבור שירותי התשתית+הספק נגבו ע"י חברת הספק(012).
לאור האמור לעיל, בתאריך 17/5/07 חויב מר מאירוביץ בגין סיום מבצע.
בפנייתו של מר מאירוביץ אל מוקד השירות במאי 07 עודכן מבצע חדש ואטרקטיבי לבקשתו למשך שנה.
אנו מאחלים למר מאירוביץ המשך גלישה מהנה ונשמח לעמוד לשירותו בכל עת.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה