פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות תקשורת (טלפון, אינטרנט) חמורות שלא נפתרות ויחס חובבני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כבר כמה שנים איך שמתחילים הגשמים, תקשורת של הוט מתחילה להתנתק. הוט הייתה שולחת טכנאי וכל טכנאי כזה היה אומר לנו שיש מים במפצל והיה מחליף את המפצל. לצערי, אף אחד מהטכנאים לא טרח לבדוק את הבעיה לעומק.
אך כעת, מזה כמה חודשים אנו סובלים מבעיות תקשורת עוד יותר חמורות. קו הטלפון מתנתק בזמן שיחה או שבכלל אין קו. כך גם האינטרנט והטלוויזיה. במקום שמנהל בכיר יקח את האחריות לידיו ויתכנן ויתאם את תהליך פתרון הבעיה, שלחו אלינו כתריסר טכנאים, כשכל אחד מהם אומר שבמקום בו הוא בודק הכל בסדר. אין תאום בין הטכנאים, אף אחד לא בודק אם הבעיה אכן נפתרה וכל שבוע אנו נאלצים להתקשר מחדש, להסביר את כל הסיפור מהתחלה (!) ואז מכריחים אותנו להמתין לטכנאי חדש שיעשה את אותו הדבר כמו קודמו. הטכנאי היחיד שעשה משהו שונה שם לנו מגבר ומאז לפחות אנו יכולים לצפות בשידורי הכבלים. אך הטלפון והאינטרנט מתנתקים לעיתים קרובות.
בפעם האחרונה כבר סירבנו להכניס טכנאי לביתנו, וביקשנו שיבדקו את התשתית שבחוץ היטב סוף סוף, כי כבר אין לנו זמן ועצבים להזיז רהיטים לקראת בוא טכנאים ולראות אותם עושים את אותם הדברים.
אנו כבר ביקשנו שיתקשר אלינו מנהל וביקשנו ממנו שיקח את הטיפול בתקלה החמורה לידיו. כצפוי, זה לא קרה.
הרי אין שום תאום בין מחלקת שירות לקוחות, מחלקת טכנאים ומחלקת תשתיות. בנוסף אין מעקב אחר פניות לקוחות (אין "היסטוריה").
היום, כאשר ראינו שמהבוקר שוב פעם אין לנו לא טלפון ולא אינטרנט, שוב התקשרנו למחלקת שירות לקוחות ושאלנו איך הם מטפלים בנושא. התברר, שכמו בפעמים הקודמות, אף אחד לא יודע כלום ולאף אחד שם גם לא איכפת. אין להם שום מעקב על כך שיש להם לקוח לו הם כבר עשו המון עוול ושיש לטפל בו!
כבר בזבנו על הוט כל כך הרבה זמן ועצבים ושעות עבודה (כל פעם אנו חוזרים מוקדם מהעבודה כדי לחכות לטכנאי) ... וגם אין אנו יכולים לעשות שיחות מהבית ונאלצים להתקשר מטלפונים סלולריים ולבזבז הרבה יותר כסף.
שימצאו מנהל אחראי עם טכנאים מקצוענים, יפתרו את הבעיה הטכנית אחת ולתמיד ולאלתר ויפצו אותנו על הנזק הכספי ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה