פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נקבעה הגעת טכנאי פעמיים ולא הגיע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המודם של האינטרנט המהיר שברשותי של חברת הוט התקלקל.
נקבע לי מועד להגעת טכנאי פעמיים ובשתי הפעמים הטכנאי לא הגיע.
ע"פ המוקד אין ביכולתם לעשות כלום בנידון חוץ מלקבוע עימי מועד חדש.
מדובר על כמה ימים שאני משלם על אינרנט שאין לי ועל שעות שבוזבזו בהמתנה לטכנאי שלא הגיע.
כדאי לציין שבשתי הפעמים במהלך ההמתנה לטכנאי התקשרתי למוקד לודא כי אכן טכנאי מגיע ובשתי הפעמים נמסר לי כי הוא אכן יגיע.
שעות עבודה- נזק כספי סוג הנזק :
פיתוי כספי על השעות שבוזבזו, תיקון מיידי של התקלה , זיכוי על ימים שלא קיבלתי שירות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה שבוצעה עימה התנצלנו על אי הגעת הטכנאים בשעות שנקבעו.
כמו כן, הודגש כי HOT עושה את מירב המאמצים על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ושמה לה כיעד את הנושא.
הנושא הובא לידיעת מנהלי הטכנאים על מנת לתחקר את המקרה וללמוד ממנו עד תום. כמו כן, הלקוחה פוצתה על אי הנעימות. אנחנו מודים לגב' גלר על פנייתה.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה