פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתקות נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים ביקשתי להתנתק מהחברה, הסיבה היא השירות הגרוע - לאחר שהצטרפתי לפני שנתיים, בערך כל שבוע התנתק לי הממיר , פעמיים במשך התקופה הוחלף לי ממיר הטלויזיה, ממיר האינטרנט של אותה חברה והשלט שמשום מה הפסיקו לעבוד כל פעם,בכל פעם על מנת שיגיע אליי טכנאי , הייתי צריכה להתווכח ולהסביר שוב ושוב שאני לא יכולה להפסיד שעות עבודה בעקבות זה , בסופו של דבר לאחר תסכולים אין ספור היה מגיע אליי טכנאי בשעות הערב המאוחרות ומסדיר את הבעיה. גם כאשר עברתי דירה מתל אביב לגבעתיים וביקשתי להעביר את השירות לדירתי החדשה, נתקלתי בטמטום של נציגי החברה לאחר שתיאמו לי תאריך שביקשתי ובטעות תיאמו לתאריך אחר ורק לאחר שאיימתי בניתוק , לפתע נמצאה שעה שבה יכול היה טכנאי להגיע אליי באותו היום. בעקבות כל אלה ובעקבות תקלות חסרות ונשנות ושיחות בעלות ערך טמטום מאוד גבוה עם נציגי החברה ורמת שירותיות ומקצועיות מאוד נמוכה מצד נציגי החברה , החלטתי להתנתק וגם כעת, הם לא יכולים להגיע בשעות הערב והטכנאים שכנראה שולטים בנציגי ומנהלי החברה , מחליטים על דעת עצמם מתי להגיע ולא מוכנים למרות שאמורים להגיע בין 5 ל7 להגיע לקראת השבע 7 משום שאין להם מה לעשות עד לאותה שעה, לבסוף לאחר צרחות וצעקות, הנציג הסכים (תודה רבה באמת) להגיע למחרת בבוקר עד לשעה שמונה ורבע בתקווה שאכן יעשה הדבר. ובנוסף אני אמורה לשלם קנס בנוסף של 300 ש"ח כי אני אחרי כל העגמה הזו רוצה להתנתק- חוצפה שאין כדוגמתה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ברצוני להתנתק מהחברה ואני רוצה פיצוי כספי הולם ביותר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה