פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להוריד את כרטיס האשראי שלי ממנוי טלפון לא שלי למרות הוראה מפורשת ממני נושא התלונה:
מלובץ גלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב - מוקד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מעונינת לספר לך על תלונה חמורה שיש לי כנגד חברת הכבלים הוט .הם תפסו את כרטיס האשראי שלי בשבי וממשיכים לחייב אותי מדי חודש למרות הוראה ברורה שלי לבטל את החיוב כאשר אין שום התחייבות על המנוי.
מדובר בטובה שעשיתי לחברה עם מנוי שלהם בטלפון על קו שמספרו 077-7500553על שם ענת סאן. נתתי מטוב לבי את הכרטיס למספר חודשים לחיוב על המנוי וכאשר נתתי הוראה לבטל אותו מאחר ואני לא יכולה לאפשר לעצמי לשם את המנוי כל חודש, נתקלתי בסירוב מצידם להוריד את כרטיס האשראי ולהסתדר מול בעלת המנוי. לא עזרו הצעקות שלי, של בעלת המנוי שדרשה לבטל את החשבון. נתקלנו בסירוב תמוה ובלתי הגיוני. האם אנחנו חיים במדינה קומוניסטית? מי היא חברת הכבלים שתתפוס בעלות על כרטיס אשראי אישי שלי
הסיפור הולך ונהיה מוזר יותר. בעלת המנוי הוציאה כרטיס אשראי דיירקט במיוחד עבור התשלום החודשי לחברת הכבלים. היא מתקשרת להחליף את הכ"א שלי בשלה ונתקלת שוב בסירוב. לא מוכנים לקבל את כרטיס האשראי הזה.
אני מיואשת!!!!
נתתי הוראה לבטל את כל המנויים שיש לי אצלם ולחסום בישראכרט את הגישה שלהם לחיובים. אני מזועזעת מהשערורייה הזאת של חברת כבלים יהירה ובזויה שמתעלמת מרצוני לא רק כלקוחה אלא מזכויות האדם שלי והיחס ללקוחות מחפיר ומבייש.
בנוסף הם עכשיו דורשים ממני 500 ש"ח על ההתנתקות למרות שנאמר לי שההתחייבות שלי היא לשנה (שכבר הסתיימה בתחילת מאי) פתאום גיליתי שהיא לשנתיים. הנציגים משקרים ללא הרף ואין אפשרות להתמודד איתם
אשמח להתראיין ואף חברתי שבעלת מנוי הטלפון השערורייתי תשמח לספר כיצד ביקשה לנתק אותה לפני חצי שנה מהמנוי, והתעלמו מבקשתה ואחר כך התקשרו אחרי חצי שנה ואיימו שתשלם את החוב שהצטבר וכפו עליה לשלמו, למרות שהסבירה שהיא אם חד הורית עם קשיים כלכליים ואין לה אפשרות לספוג את העלויות שמראש ביקשה להימנע מהם. זה הפך לשיטת פעולה לא לחזור ללקוח עד שהלקוח כבר שוכח להמשיך להתעסק מולם או מרים ידיים. היא מחכה אגב, כבר מספר ימים לשיחת מנהל שהובטחה לה תוך 4 שעות. שיטה שחוזרת על עצמה וכך הלקוח צובר עוד ועוד תשלומים ולא מקבל פתרונות אלא כסף שהולך ומצטבר.
אנא עזרו לי להילחם בתופעת המונופול והיחס הבזוי של חברת הוט שמנצלת את הלקוחות שלה ומחזיקה אותם בני ערובה. אשמח לתת להם מרואיינים נוספים לכתבת תחקיר מעמיקה שיספרו על הביזוי והיחס שהם קיבלו



כספי סוג הנזק :
להתנתק בלי שום חיוביים נוספים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה