פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כספים בלי לעמוד בהתחייבות החברה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי ביררתי מול חברת הוט ומול חברת בזק אפשרות להתחבר כמנוי חדש לאינטרנט מהיר, לאחר קבלת הצעות החלטתי להתחבר דרך חברת הוט שנציג המכירות שלה הבטיח לי מפורשות כי אקבל קו אינטרנט חדש שונה וזאת למרות שלאחי מנוי אינטרנט באותה הכתובת. הנציג הבטיח לי כי בין המנויים לא תהיה תלות הובטח לי מבצע בנדל שעלותו 80 ש"ח לחודש כולל תשתית חדשה וספק. לאחר יומיים לערך בא טכנאי הוסיף מודם וחיבר אותי או כך חשבתי לפחות. לאחר זמן קצר התחילו בעיות בחיבור לאינטרנט הגיע טכנאי של החברה שפשוט הודיע לי כי החיבור התבצע הלכה למעשה התבצע ע"י חיבור מודם נוסף למנוי של אחי שעליו הוא משלם וכי למעשה לא מדובר בקו חדש או תשתית חדשה אלא פשוט חיברו מודם נוסף וגובים ממני תשלום על כלום, על מוצר שכבר אחי משלם עליו. אציין ששנים לפני כן היה לי אינטרנט באמצעות חיבור רשת ממחשבו של אחי ומחשבי. הבהרתי בעת סיכום הדברים עם הנציג טרם החיבור כי אין מטרתי בחיבור רשת אלא בקו אינטרנט נפרד שאינו קשור או תלוי במנוי של אחי. קו שבמידה ואחי ינתק לא ישפיע על המנוי שלי שכן אני משלמת כמנויה חדשה מחיר מלא.לאחר שהטכנאי הבהיר את העניין יצרנו קשר עם החברה בבקשה להסבר . באותה שיחה התברר כי הוט אינה יכולה לעשות קו תשתית נפרד וכי למעשה מסתבר כי הדברים שנאמרו לי היו מצג שווא שנועד לגרום לי לחתום על חוזה עם התחייבות כלפי הוט. באותה שיחה ביקשתי ניתוק, הנציגה אמרה שיחזרו אליי אך הדבר לא קרה. כך במשך השבוע וחצי-שבועיים האחרונים אני בקשר טלפוני יומיומי ואף מספר פעמים ביום עם נציגי הוט שונים ממחלקות וכל אחד מהם שמבטיח שיחזור אני מודעת לעובדה כי הדבר לא עתיד להתבצע. לאחר מספר ימים מאותה השיחה בה ביקשתי ניתוק לבסוף הודעתי לנציג שמסר לי את מספר הפקס אליו אני אמורה לשלוח מכתב בקשת ניתוק. המכתב נשלח עוד באותו היום. לאחר מספר ימים הגע טכנאי לאסוף את המודם- לא היה צורך בניתוק מאחר ולא התבצע חיבור אלא חיבורו של המודם למודם של אחי על אותו קו תשתית. אותו בחור לאחר שסיפרתי לו את קרות הדברים כמו לכל שאר הנציגים שענו לשיחותיי הרבות אמר כ לאור הדברים שאני מציגה אני אמורה לקבל את כספי חזרה. ביום הניתוק פניתי לחברת הוט בבקשה כי ישיבו לי את כספי שנלקח ממני 50 שקלים עבור ההתקנה + 80 שקלים עבור תשלום על מנוי שכבר קיבלו עליו את התשלום מאחי וכמובן הסרה של "קנס" ההתחייבות בסך 50 שקלים כפול 11 חודשים שעוד נותרו לי למנוי. מזה מספר ימים אני בשיחות טלפוניות עם נציגי החברה חלקם "מנהלים" כביכול חלקם נציגים והם עומדים בסירוסם להחזיר לי את כספי למרות שלמעשה מחייבים אותי על דבר שהוט לא סיפקה ואף לא יכלה לספק. הוט הייתה מצוינת בלהטעות ולרמות והיא דורשת שפרטים שאינן עומדים בהתחייבותם ישלמו קנס אולם כאשר היא זו שאינה עומדת בהתחייבויותיה כל הנציגים בורחים, לא טורחים לחזור ולמעשה מסרבים להחזיר לי את כספי ועף עתידים לגבות את אותו קנס מפוקפק. אבקש עזרתכם מאחר והרגשתי היא כי אני מצויה במלחמת התשה מול חברת הוט ונציגיה. אני נאלצת להתמודד עם נציגים שאין להם סמכות או ידע מספק לעזור לי. נראה לי הגיוני שלאור העובדה שהוט גרמה לי להיכנס לחוזה עימה תחת הטעייה אסורה והצגת מצג שווא לא יילקח ממני כספי לאחר שסירבתי להשלים עם תשלום עבור דבר שאחי משלם אותו ממילא. אבקש עזרתכם בנושא.
כמו גם בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
אי תשלום קנס ההתחייבות בגין הניתוק כמו גם החזרת הכספים שנלקחו ממני עבור ההתקנה ועבור חודש שימוש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושתו של הלקוח. בשיחתנו עימו הוסבר כי HOT עושה את מירב המאמצים ע"מ להעניק לכלל לקוחותיה את חווית השירות הטובה ביותר.
הלקוח החליט לסיים את התקשרותו עימנו בשירותי האינטרנט.
ולאור בדיקת פרטי המקרה הוחלט שלא לחייב את החזר שווי ההטבה ולזכות את חשבונו בגין ההתקנה. אנו מודים למר גן על פנייתו ומקווים כי יחזור להמנות על לקוחותינו בעתיד.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה