פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חשבון ושימוש בפרטיים אישיים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני בבעיה אם חברת הוט, שעדין לא נפתרה.
הסיפור התחיל מלפני 4 ימים, כשגיליתי שמהירות גלישה של חברת הוט ירדה משמעותית.
בפניה שלי למוקד שרות לקוחות התברר שהחשבון שלי הפך להיות עסקי ועל שם אנה קריסקי.
בזבזתי יום שלם על שיחות עם שרות לקוחות, בסופו של דבר קיבלתי "מילה" של מר דורון (מנהל בכיר שרות לקוחות של חברת הוט בחיפה) על זה שהוא "יהפוך את העולם" וימצא פתרון.
יום שני הייתי עסוק וחיכיתי לתשובה (כמובן שלא קיבלתי), יום שלישי ניסיתי לתפוס את דורון ולקבל הסבר, דיברתי לפחות 4-5 פעמים עם שרות לקוחות,ממה שהבנתי מישהו ביטל את חשבון פרטי שלי והפך אותו לעסקי עם מספר מודם,כתובת, ת.ז, טלפון שלי.
יום רביעי דורון החזיר לי תשובה שהכול מסודר, שזה בלבול במערכת, ואני יכול להמשיך לגלוש, שבעיה בגלישה נפתרה.הפיצוי שקיבלתי חודש גלישה מתנה ואפשרות להמשיך ללא התחייבות (התחייבות הסתיימה ב 06.06.07), דגש שלי היה על גלישה ללא התחייבות.
בבית רציתי לוודה שהכול בסדר והתקשרתי לשרות לקוחות, מה שהתגלה שדורון סידר לי התחייבות חדשה, פניתי עוד פעם לדורון כדי לקבל הסברים ממנו, בשיחה דורון הבטיח שזאת הייתה טעות והוא תיקן אותה, גם הוא הבטיח שהוא סידר את בלבול בין כתובות פרטים אישיים שלי.
בערב התקשרתי לתמיכה טכנית, שסוף-סוף יסדרו לי את ה אינטרנט והתברר שלא השתנה כלום. עדין יש בללבול והם לא מסוגלים לעזור לי.
כל הפניות הקודמות שלי לתמיכה טכנית משום מה נמחקו.
אני בחיים לא ראיתי שקר כזה בפנים, מאף נציג, דורון הגדול מכולם, זלזול כזה ללוקוחות ממנהל.
ממש אין לי כוח ורצון לדבר איתו עוד.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה