פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט טלקום נושא התלונה:
אבזקי  אמנון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : אי התחייבות לביצוע שרות .

השתלשלות המקרים כדלקמן :

בתאריך 19/3/07 בוצעה עסקה בכרטיס אשראי ע"י ליהי נציגת שרות להזמנת קו טלפון של הוט .

בתאריך 21/3/07 תואמה התקנה הגיע טכנאי, אך טען שאינו יכול לחבר אותי מאחר ואין תשתית.

בתאריך 25/3/07 פניתי שוב לשרות נאמר לי שהעניין בטיפול .

בתאריך 1/4/07 נאמר לי שהבקשה הופנתה לטכנאי של בזק .

בתאריך 29/4/07 נאמר לי מתבצע מעקב של נציגה שהיא עצמה מחכה לתשובה מול מחלקת תשתיות.

בתאריך 1/5/07 נאמר לי שכביכול שאני ביטלתי את ההזמנה (מיותר לציין שהדבר שיקרי).

באותו תאריך מתקבלת תשובה של בזק להוט שישנה בעיית צנרת ואין מקום להחדיר כבלים.

הטענות:

1. מאחר והובטח לי ע"י נציגת השרות (ליהי) שההזמנה תתבצע במלואה טליתי רבות בשרות זה
וכמעט שביטלתי את הקו של בזק מה שהיה מסב לי נזקים כספיים מאחר ומדובר בדוכן פייס
אשר פעולותיו מתבצעות באמצעות טלפון .

2. מאחר והעסקה בוצעה בכרטיס אשראי ,אני רואה את העניין כעסקה לכל עניין ודבר .

3. גם לאחר גילויי בעיית התשתית הובטח לי שהעניין יסודר (טרם סודר).

4. הובטחו לי הבטחות שווא והולכת שולל בטענות שונות ומשונות שאין בהן ממש.

5. נגרמה לי עוגמת נפש , בזבוז זמן, המתנות שווא .

6. לא יתכן שכאשר אני מחייג לנציגה ואשאל מה קורה עם ההתקנה לאחר חודשי המתנה , התשובה שאקבל
היא שהעסקה בוטלה, ע"י מזמין העסקה , דבר שלא היה ולא נברא .( רואה בכך התחזות )

7. דורש בתוקף חיבור מיידי!!!

עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה