פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא על מנת לקנות לקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/05/07 סגרתי עסקה עם הוט על שירותי טלוויזיה ואינטרנט שבה הובטח לי שביום א' 20/05/07 יגיע טכנאי בשעות הבוקר. הופתעתי לטובה כאשר הגיע הנציג רק שהוא הופתע שהוא שמע שבהזמנה יש גם קו טלפון כי הוא בא להתקין רק את האינטרנט. הנציג היה נחמד ואדיב ואמר שחבל כי הוא מתקין גם קו טלפון.
התקשרתי למוקד ונאמר שאין מה לעשות רק אחרי חג השבועות תגיע התקנה ותואם לי ל24/05 ע"י תמר לאחר השעה 17:00. הטכנאי הגיע ב -24/05 בשעה 16:00 והתקשר וצרח עליי בטלפון מדוע אני לא נמצאת בבית. התקשרתי ישר למוקד ואמרו לי שאצלם רשום 15:00 עד 17:00. למה שאלו מתי נוחה לי שעת ההתקנה אם החליטו שהכי נוח לי בין 15:00 ל- 17:00.
אחרי 4 פעמים שהתקשרתי למוקד ובכל פעם ענתה לי נציגה אחרת שרצתה לשמוע מההתחלה מה קרה ונאמר לי שכבר אין מה לעשות באותו היום והובטח לי שביום שישי למחרת יגיע טכנאי. דאגתי שיהיה מישהו בדירה ביום שישי מכיוון שלא אמרו לי באיזה שעה זה יהיה כשלקראת 11:00 ראיתי שלא מתקשרים התקשרתי למוקד לברר ענה לי נציג בשם רוני מהצוות של סיון בן שושן שטיפל בי מעל 45 דקות בצורה לא אדיבה ולא מועילה הדבר היחידי שהיה לו להגיד זה שהוא לא יודע מי הבטיח לי שיבוא טכנאי, אך זה לא מעודכן במחשב והדבר הכי מועיל עבורי היה טכנאי לשבוע מאותו היום. בשלב הזה כבר רציתי לבטל את העסקה איתם לגמרי בגלל שזו הפעם השניה שאני דואגת שיהיה מישהו בדירה ולא מגיע טכנאי ובגלל שהנציג רוני באיזשהו שלב אמר שנמאס לו ואין לו מה לעשות איתי והעביר אותי למחלקת כספים ללא ידיעתי. לפתע ענתה לי נציגה שאמרה שהיא אינה יודעת מי העביר אותי אך היא רצתה לשמוע את הסיפור שאחריו אמרה שהגעתי בכלל למחלקת כספים. היא העבירה אותי שוב לשירות ושוב נאלצתי לספר את הסיפור.
רק הנציגה האחרונה שהגעתי אליה ניסתה לנסות לתקן את כל הטעויות שעברתי במשך שבוע בגלל חברת הוט (ריקי מצוות ניר) היא תיאמה לי התקנה חמה ליום ראשון והתנצלה 20 פעמים על כל מה שעברתי לפניה וכמובן על הנציג רוני שניתק לי שיחה באמצע כי נמאס לו לדבר איתי.
שכחתי לציין שרוני לא הסכים בשום אופן לתת לי לדבר עם מישהו מעליו, אך אמר שיפתח פניה למנהלת שלו, סיון בן שושן במידה ואני ארצה להתלונן עליו והיא תחזור אליי תוך יומיים. עדיין לא שמעתי ממנה.
גם באתר פניות לציבור של הוט ביקשתי לשוחח עם מנהל על המקרה ולא זכיתי למענה.
לא ייתכן שהחברה תעשה כל שביכולתה בשביל למכור את עצמה ואז ברגע האמת
תפנה עורף ללקוח. אני דורשת יחס ותגובה מהחברה פלוס פיצוי הולם על הזמן ועוגמת הנפש.
כל פעם שאמרו לי שיפצו אותי אמרתי שאני לא מעוניינת בפיצוי אני רק רוצה שהטכנאי יגיע, אך בגלל שבמילא הוא לא הגיע בזמן שנקבע, בזבזתי ימי עבודה ,
והדבר עלה לי בכסף ובבריאות עכשיו אני מחכה לפיצוי!
מקווה שדרכם הוט יגיבו לתלונה כי כשפונים אליהם ישירות הם לא כל כך טורחים להסתכל.
עלבון/כספי/ סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה