אטימות בשירות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום!
בעקבות שינויים הכרחים בביתי החלטתי להעביר את המחשב מחדר השינה לסלון.יצרתי קשר עם חברת הוט, שבה אני מנוייה מזה כשנתיים, והסברתי להם את המצב. הנציגת שירות, שמתחילת השיחה ענתה באופן שמאוד לא נעים לאוזן, הסבירה לי בחוסר חשק וסבלנות, שעל השירות אצטרך לשלם 80 שח. הסברתי לנציגה שאין צורך בקידוחים או במאמץ פיזי כלשהו, מלבד החלפת הכבל בארוך יותר. הנציגה לא נתנה לי תשובה הגיונית, ובקשתי מנהל, וזו העבירה אותי לנציגה מאותה המחלקה שלה, ולא לשום גורם בכיר. הנציגה החדשה הסבירה בצורה יותר נעימה את האבסורד שבשירות, אך לא פתרה או ניסתה לפתור את הבעיה. שעה מאוחר יותר התקשר בעלי וביקש להתנתק, הנציגה מצידה ניסתה לשכנעו להצטרף לשירות נוסף שלהם, והתעלמה מהבקשה לניתוק. הנציגה לא הסכימה לתת מספר פקס לתלונות הציבור ואמרה שתוך שלושה ימים יחזרו אלינו כדי שנוכל להתנתק.
אירוע זה מאוד מכעיס, ומה שיותר מכעיס הוא, שאין אחד בחברה שבאמת אכפת לו שאני יום שלם כועסת כ"כ על אטימות ושירות לקוי. אשמח באם תכלו לסייע לי.
תודה מראש
עינת מעוז
|
|
|
|
|