פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת הוט מאיימת באמצעות עורך דין, ומנסה לקבל כספים שלא מגיעים לה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם, ותודה מראש על הנכונות לטפל בבעיות שאדם מן השורה מתקשה לטפל בהן.

אני כותב בעצם בשמו של עולה חדש, שאינו יודע עברית ואני משתדל להיות לו לפה.

שבועיים אחרי שעלה לארץ עשה העולה מנוי להוט. בעת שהגיע הטכנאי לביתו הוא החתים אותו על מסמך מבלי להסביר לו את פשרו. כששאל את הטכנאי על מה הוא חותם נאמר לו ש"זה בשביל ההתקנה". בדיעבד הסתבר שמדובר היה בחוזה ובו התחייבות להיות תקופה מסויימת מנוי. כמובן שלא היה לעולה כל מושג מכך.

אחרי כחודשיים עבר העולה דירה. בדירה שכעת הוא גר בה יש כבר מערכת של YES ולכן ביקש להתנתק מהוט. אחרי הצרות הרגילות שהם עושים למי שמבקש להתנתק, סוף סוף נתקו אותו. הגיע טכנאי לביתו החדש ולקח משם את הממיר, וכן נשלח חשבון לביתו החדש אותו העולה שילם במלואו. כדי להיות בטוח - הוא התקשר להוט ווידא שהחשבון איתם סגור.

אז מה הבעיה? עד לפני כחודש לא הייתה שום בעיה והעסק נראה כסגור. ואז, הגיע לדירתו הישנה של העולה מכתב מעורך דין המייצג את הוט שבו הוא מאוים, שאם לא ישלם סכום מסוים כולל שכר טרחת עורך דין ינקטו נגדו הליכים משפטיים. כשהתקשר העולה לברר על מה הוא חייב, נאמר לו שהוא חתום על הסכם המחייב אותו להיות מנוי לפחות משך חצי שנה.

למרות שהוחתם על חוזה בעברית מבלי שהוא מבין עברית ומבלי שקיבל הסבר, למרות זה - העולה היה מוכן לשלם את דמי המנוי לחצי שנה. אבל מדוע הוא צריך לשלם שכר טרחת עורך דין? הרי הוט הם אלה שהתרשלו משלא שלחו לו הודעות חיוב. אם חשבו שמגיע להם כסף היו צריכים להודיע לו שהוא חייב להם. ומדוע הם שלחו דווקא את מכתב העורך דין לכתובת הישנה בזמן שהם יודעים שהוא גר במקום אחר, ואף שלחו לו טכנאי וחשבון (ששולם) לכתובתו החדשה.

הוט לא הסכימו לקבל את הכסף הזה וטענו שהוא יכול לשלם רק לעורך הדין. הלז מצידו סירב לקבל את סכום החוב ללא שכר טרחתו.

משיטוט בפורומי צרכנות שונים ראיתי כי הוט הפכה את התרגיל הזה לשיטה. מיד כשנדמה להם שמישהו חיב להם כסף (בדרך כלל לא בצדק) הם מעבירים את העניין לעורך דין שמתפרנס מלהפחיד את הלקוח. רוב האנשים מעדיפים לשלם "ולגמור עם העניין", בה בשעה שהכסף לא מגיע כלל להוט ובוודאי לא לעורך הדין.

אני מקווה שמישהו ישים לשערוריה הזו סוף.

תודה,
חן

(הפרטים המצורפים הם פרטיו של העולה החדש, כאמור - אני רק הייתי לו לפה מכיוון שהוא אינו דובר עברית. אם תרצו את פרטי שלי - אנא שלחו לו דוא"ל לכתובת המצורפת והוא יפנה אותו אלי. לי אישית אין כל בעיה להיחשף)
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב הלא מוצדק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה