פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות שלעולם לא נעשתה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.6.07 ביקשתי להתנתק משירותי הטלויזיה של הוט בשל הצעה טובה יותר מ"יס" נציגי השימור פנו אליי לבדוק את נסיבות הניתוק משלא עלה בידם לשמרני
הוציאו טכנאי לניתוק בעת הניתוק נאמר לי כי אני בהתחייבות כיוון שלא היו מולי המסמכים הרלוונטיים ביקשתי לא לבצע ניתוק עד שאעשה בדיקה
לאחר שוידאתי כי אין כל התחייבות פניתי למוקד השירות ובאופן תמוה נאמר לי כי קיימת "התחייבות טלפונית" מינואר 2006 היות ושופרה החבילה הדבר כרוך בהתחייבות כיוון שלא אישרתי שום התחייבות בע"פ ביקשתי את תמליל השיחה אך נאמר לי כי לא ניתן לקבלו ברור הלי כי העניין אינו חוקי ובודאי איננו מסחרי
ואין בכוונתי לשאת בהתחייבות זו שלעולם לא נעשתה על ידי אלא לכל היותר פרי מוחה הקודח של נציגת השימור
כספי סוג הנזק :
הורדת "התחחבות" פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
ב-17/01/06 שוחח הלקוח עם נציגת חברתנו וניתנה לו הטבה לתקופה של 24 חודש במסגרתה שילם דמי מנוי חודשי מופחתים. במהלך השיחה הוסברו תנאי ההטבה ללקוח כולל הסבר על ההתחייבות והחזר שווי הטבה במידה ויתנתק משירותי HOT לפני תום תקופת ההטבה.
לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב הוצע לחייבו רק במחצית סכום החזר השווי אך הלקוח סירב.
אנו שמחים כי מר צמח החליט להישאר לקוח בחברתנו ולבטל את בקשת סיום ההתקשרות.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה