פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס וזילזול (מבלי לפגוע בזכויות) נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים יצרתי קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת הוט בבקשה
להוזיל עלויות כנגד הצעה מצוינת שקיבלתי מחברת YES .
לאחר שהוצעו לי מספר הצעות החלטתי לנתק את השירות ולקבל את ההצעה של חברת YES.
לאחר קבלת ההחלטה יצרתי קשר בשנית עם מוקד שירות הלקוחות ולאחר נסיונות שימור נאמר לי שנציג יחזור אלי כעבור יומיים על מנת לתאם את הניתוק.
בחלוף שלושה ימים יצרתי קשר עם מוקד השירות בבקשה לטפל בבקשתי אך נעניתי שהמוקד שקובע פגישות עם לקוחות אינו מקבל שיחות אלא רק מוציא.
מאז אני מנסה ליצור קשר עם אותו מוקד משום שנציגי הוט אינם חוזרים אלי ולחילופין אינם מסכימים להעביר את שיחתי למוקד המתאים. כך חוזר חלילה מספר פעמים.
אני מקבל את התחושה שמנסים להתעלם מבקשתי ואונסים אותי להישאר לקוח לא מרוצה המשלם מאות שקלים בחודש על שירות שאינו רוצה
(ואין לו התחייבות לקבל).
אני דורש שנציג מטעם חברת הוט ייצור איתי קשר במיידית
על מנת לטפל בבקשתי.


Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה