|
|
|
|
|
|
חיוב על ערוצי המשחקים במשך מס' חודשים רצופים ללא שנכנסנו לערוצים הנ"ל.that client |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באופן חד פעמי אימי עיינה בטופס הבנק שלה מה שבדרך כלל אינה נוהגת לעשות וגילתה לתדעמתה שהיא חויבה על סך: 400 ש"ח בבירור טלפוני עם נציג מהוט הוברר לה כי החיוב הגבוה בשל כניסה לערוצי המשחקים. דבר שמעולם לא נעשה שכן מדובר בבית בו כל הילדים הגרים בו מעל גיל 20 ואין לנו זמן בכלל להתעסק בדברים מאין אלו.
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן על שיחות והמתנות ארוכות, שירות לא מקצועי וענייני לבעיה שלנו. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
כחלק ממגוון השירותים המתקדמים של HOT מציעה החברה ללקוחותיה שירותי הזמנת תוכן /משחקים אינטראקטיביים בתשלום .
כמתחייב, כל רכישה מלווה במסכי רכישה רבים המחייבים את הלקוח בהבעת הסכמה לתנאי הרכישה, מיידעים את הרוכש במחיר התוכן אותו הוא עתיד לרכוש ומחייבים בהקשת קוד סודי.
יצוין כי, נוהל חסימת ערוצים מוסבר למנויים בתשדירים שמופיעים מעת לעת בשירות ה- V.O.D וכמו כן ניתן לקבל מידע בנושא באמצעות מוקד השירות של HOT.
עם קבלת הפניה, שבנו אל גב' חפצי ובשיחה שבוצעה עימה מיום 8/7/07 הוסבר הנושא הנ"ל.
כמו כן, סוכמה מחווה שירותית לשביעות רצונה של הלקוחה.אנו מאחלים למשפחת חפצי המשך הנאה ממגוון שירותי HOT ונשמח לעמוד לשירותם בכל עת.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|