פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין טעות בחיוב HOT VOD נושא התלונה:
ברק פוריה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ קיבלנו במתנה, ללא תשלום, שלושה חודשי צפייה חינם בשירות HOT VOD. המתנה ניתנה לאחר שיה טלפונית עם נציגת שירות.
בימים הראשונים של הצפייה בשירות HOT VOD הופיעה על המסך הודעה של חיוב כספי. כתגובה להודעה התקשרנו למוקד הטלפוני לברור, כדי לוודא כי השרות אכן ניתן לנו בחינם - כפי שנאמר בשיחה הטלפונית. התשובה של נציגת השירות הייתה: "כן, הצפייה ללא תשלום למשך שלושה חודשים, ניתן להתעלם מהודעת החיוב".
בפירוט החשבון האחרון שקיבלנו לביתנו ראינו כי נעשה חיוב בסכום של 600 שקלים. אין הסבר הגיוני לחיוב הגבוה, למעט העובדה שה"מתנה" שניתנה לנו הייתה בתשלום מלא - בניגוד למה שנאמר לנו פעמיים בטלפון.

אנו מאמינים כי החיוב נעשה עקב טעות, או במקרה גרוע יותר, עקב תרמית.
אנו דורשים פיצוי מלא על החיוב עבור HOT VOD.
כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא של סכום החיוב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בחודש מרץ 07 ניתנה למר ברק הטבה לשלושה חודשים בדמי המנוי של שירות ה-VOD.
בפנייתו, מתאר מר ברק כי פנה אל מוקד שירות הלקוחות בבירור פשר החיובים בגין התכנים המוצגים על גבי המסך וכי נמסר לו להתעלם מחיובים אלו. בתגובה יצויין כי, עפ"י רישומינו, לא נתקבלה כל הודעה בנושא ועל כן, אין באפשרותנו
לזכות את חשבונו לבקשתו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה