|
|
|
|
|
|
הוט לא מתנתקת את מנויי הטלפוניה 077 למרות פניות חוזרות ונשנות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי חמש פעמים מתחילת החודש לנציגי והוט וגם באמצעות אתרהאינטרנט.
למרות פניותיי החוזרות ונשנות טרם יצרו איתי קשר לתאום איסוף הציוד והפסקת השירות.
אינני מבין מה טכניקת ההתשה הזו מועילה להוט, אני לא מתכוון להזמין מהם לעולם שירותים נוספים. למרות השירות הטכני שפעל למעלה מהמצופה (3 טכנאים הגיעו כדי לנסות לסדר את התקלה של ניתוקי שיחות) נחשפה פרצופה האמיתי של חברת מדיה שלא מסתכלת לכיוון לקוח שפשוט לא רוצה בהם יותר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שליחת התנצלות על ההתעלמות, זיכוי כספי על 5 החודשים האחרונים בהם הקו לא היה תקין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
בשיחתנו עם הלקוח הביע את אי שביעות רצונו מאיכות הקו.
אנחנו מודים למר סגל על שהסב את תשומת ליבנו למקרה.
הוסבר כי אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה לו וכי נשמח לראותו בין לקוחות HOT בעתיד.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|