פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור ממיר עקב מעבר דירה מערוצי זהב לתבל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ב-10.6.2007 קיבלתי מכתב מעורך דין יניר פלג מטעם הוט הדורש ממני להשיב את הממיר שהוחלף בגלל מעבר דירה מגבעת שמואל ללוד. ביום ההתקנה ב-16.5.2007 הטכנאי של הוט החליף במו ידיו את הממיר הדיגיטלי והשלט ולקח אותם עימו. כעת עורך הדין טוען המכשיר אצלי ודורש ממני לשלם עבורו בגלל אי השבתו להוט - 700 ש"ח. במכתב כתוב "למרות פניות חוזרות ונשנות לא השבת את הציוד" זה שקר מוחלט!!!!!!!!!!! לא קיבלתי שום מסר מהוט, בכתב או בטלפון שהממיר אצלי. במכתב המאיים רשום שאם תוך 10 ימים לא אחזיר את הציוד ינקטו נגדי צעדים משפטים!? מה הם רוצים מחיי???? הטכנאי בעצמו לקח את הממיר והשלט, מאין לי לדעת שהוא לא גנב אותו? מאז קבלת המכתב אני בקשר טלפוני יומ יומי עם נציגת הוט בשם קרן שבודקת היכן נעלם הממיר, היא טוענת שנעשתה בדיקה בכל מחסני החברה ועדיין לא מצאו את הממיר. כמו כן, בטופס שהשאיר הטכנאי אצלי לא מצויין בפירוש שהממיר הוחלף ולכן הם מפילים את האשמה עליי. דבר שהוא מגוחך, פסול ומשגע את הדעת כי הרי ראיתי שהוא לקח את הממיר והשלט, הם לא אצלי!!!!!!!!!!!!!!!!! יש לי תחושה חזקה שהוט מנסים תרגיל מלוכלך מאוד ובדרך זו מנסים לגבות כספים שלא כדין. אבקש את טיפול המערכת בתלונתי, הדבר גורם לי עוגמת נפש גדולה מאוד כאשר מאשימים אותי על לא עוול בכפי. בתודה מראש.
עלבון, בזבוז זמן על טלפונים סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש וסילוק התביעה מבלי לחייב בעתיד. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה