פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וחיובים ללא סיבה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה של חברת הוט מזה 5 שנים.
בשנים הראשונות הייתי לקוחה מרוצה ולא היו לי תלונות או טענות.
לפני כשנתיים פניתי לשרות לקוחות עקב תקלה והוחלף לי הממיר.לאחר חודש ראיתי כי החיוב החודשי כמעט והכפיל את עצמו.
פניתי למוקד שרות והוסבר כי כי מדובר בחיוב עבור סרטים פורנוגרפיים.
לא רק שלא הזמנתי סרטים אלא, אלא גם שתאריך ההזמנה היה במועד בו הממיר היה ברות לקוח אחר.
כדי לקבל את כספי חזרה הייתי צריכה לעבור טלטלה בין 3 נציגי שרות עד שהגעתי למנהל משמרת שהסכים "כמחווה שרותית" להחזיר לי את כספי.
תקופה קצרה לאחר מכן שוב חייבו אותי עבור שרות שלא ביקשתי, ושוב וויכוחים ומחוות שרותיות.גם מבחינה טכנית התחילו תקלות שהובילו אותי בסופו של דבר לדבר עם המוקד על בסיס כמעט שבועי.
לאחר כשנה של חוסר שביעות רצון, בתאריך 13/06/06 פניתי למוקד השירות בבקשה להתנתק.
שוחחה איתי אחראית בשם מירי שהתנצלה על כל הבעיות והטרטורים והציעה לי הטבה של חבילת בסיס+3חבילות+אינטרנט1.5מגה תמורת תשלום של 218 ש"ח למשך שנה ללא התחיבות.
כעבור שנה שבה הוחלף לי הממיר 3 פעמים ואין ספור שיחות נוספות למוקד הטכני
ראיתי שוב כי החיוב החודשי גבוה מהרגיל.
הפעם חייבו אותי בגין שרות VOD שמגיע לי בחינם ועבור חיבור אינטרנט בגובה 45 ש"ח.שוב פניתי למוקד שרות ושם הוסבר לי כי המבצע נגמר, אם אני רוצה ליהנות ממחיר מוזל עבור אינטרנט עלי להתחייב לשנתיים לחברט הוט ואם אני מעוניינת להתנתק עלי לשלם 700 ש"ח עמלת יציאה.
הסברתי שאני לא בהתחיבות וכי אין סיבה שאני אשלם סכום זה אך לדברי פנינה, נציגת השימור איתה דיברתי עליי להחזיר להוט את ההטבת האינטרנט המוזל ממנה נהנתי במשך שנה.
לא הועיל שציינתי כי לא ידעו אותי בגין העמלה במעמד ההצטרפות למבצע, כי לא נשלח אלי שום מידע כתוב בו מצויין כי עלי לשלם קנס. תשובת פנינה הייתה כי הוט לא נוהגת לפרסם את תנאי ההתחיבות ולא שולחת ללקוחותיה מידע בכתב בגין המבצע אליו הם הצטרפו.
כמי שעובדת בשרות לקוחות ומודעת לחשיבות המידע הנמסר אני מאוד מאוכזבת ואפשר לומר אפילו זועמת על חברת הוט.
התקלות החוזרות על עצמן, השירות האדיב אך הלא מקצועי של נציגיה שלא מידעים את הלקוחות בגין פרטים כה חשובים כמו התחיבות וקנס.
בקשתי היחידה כרגע היא להתנתק משירות הוט ללא תשלום הקנס.
מאסתי להיות לקוחה של חברה שלא מכבדת את לקוחותיה.

בכבוד רב,
קרן גולדנברג

ל

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה