זלזול בתלונה וחוסר מענה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב25למאי שלחתי תלונה לחברת הוט דרך האתר. עד לרגע כתיבת שורות אלו, לא חזרו אליי. אני רואה דבר זה בחומרה רבה.
כידוע ,היום חברות התאגידים חורטות על דגלן את סמל השירות, אך אני נוכח לדעת שלא כך הדבר אצל חברת הוט. לצערי ,כיום, אין מספיק תחרות לחברה ולכן ככל הנראה לא מעלה את רמת השירות. יש לה עוד דרך ארוכה ללמוד,ולהטמיע את מושג השירות.
ביזיון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מתן מענה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|