פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של שירות קשריי לקוחות הוט טלקום נושא התלונה:
וינטר אוהד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ב 6 לחודש פניתי לקשריי לקוחות של חברה "הוט טלקום" שירותי הטלפון של חברת הוט.
פניתי אליהם בעקבות זה שבמשך יותר משנה מגיעים אליי כל חודש לפחות 2 טכנאים לנסות לשפר את איכות הקו טלפון,יש לי רעשים בקו/ניתוקים/והד- שאני שומע הד שאני מדבר בטלפון ואז הצד שני לא שומע כלום.
ולכן פניתי אליהם שימצאו לי פתרון לפני שאני מבקש לנתק את הקו טלפון כי הצורה הזאת פוגעת לי בפרנסה- הקו טלפון הוא קו עיסקי.
בשיחה שלי איתם-קשריי לקוחות הובטח לי שתגיע סיירת טכנאים הכי מקצועים שלהם שתבדוק לי את הבעייה, נציגה בשם רות מהקשריי לקוחות הבטיחה לי שגג תוך שבוע יצרו עמי קשר לתאםם את הביקור של הטכנאים.
עד היום אף אחד לא פנה אליי מחברת הוט.
ממש משפיל שהקשריי לקוחות שאמורים לתת שירות רציני מתגלה כהשירות הכי מזלזל שאני ניתקלתי בחיים שלי.
מבקש את התערבותכם בנידון.
תודה מראש, אוהד
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס אנושי ופיצוי על בזבוז מזמן פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה