פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב .

ברצוני להתלונן על שירות גרוע שלכם .

בתאריך 19-6-07 דברתי עם אתי משירות הלקוחות , היא לא הבינה את מה שניסיתי להסביר לה והתעקשה לצעוק עליי למרות מחאתי .

בתור אדם שנותן שירות ובעל ניסיון בתחום הרייני להודיעכם שמדובר בביזיון . בנוסף הובטח לי מפורשות שמנהל יצור איתי קשר תוך 4 שעות ועד עכשיו לא נענתי .

היא טענה שתשלומי לא כובדו למרות ששלחתם לי קבלה על אותם הסכומים .

1. אני מעוניין להבין מדוע אם התשלום לא התקבל לא התראתם על כך לפני 4 חודשים ורק עכשיו נזכרתם .

2. מדוע נשלחו אלי קבלות בחודשים האחרונים על סכומים שלטענתכם לא קיבלתם .

3. מדוע לא התקשר מישהו להסביר לי את הדברים בצורה נינוחה .

4. מדוע עובדת שלכם צורחת על לקוח בטלפון ומתעקשת לא להקשיב לו .

5. מדוע מנהל לא חזר אליי למרות בקשתי .

6. מדוע נישלח אליי מכתב התראה לפני ניתוק ללא הסבר מפורט ,ללא שם מדויק אל מי לפנות ,ללא תאריכים מדוייקים המגובים בעובדות ,לפני ניסיון לשוחח עימי טלפונית ,מתוארך כשבוע וחצי לפני קבלתו בפועל .

7.מה הצעדים שחברתכם עומדת לעשות על מנת ללמוד את המקרה ולנסות שלא יחזור בשנית .

8.מדוע יחס כזה אמור לספוג לקוח ותיק של החברה .

9. מדוע נציגי השירות לא מציגים עצמם בשם ושם משפחה בתחילת השיחה כמצוין בחוק .

10.מדוע שירות הלקוחות שלכם פועל רק עד השעה 19-00 .



אשמח לתשובה מהירה

שמואל ארז

העתק :

אתר תלונה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם והפקת לקחים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה