פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לקוי וחווית שירות מאכזבת. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נחל קדרון 7 אזור י"א אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני יצחק אמסילי רוצה להתלונןבזאת על שירות מתחת לכ ביקורתואי מתן פתרון בשיחת הלפו מול נציג השירות.
חווית השירות החלה כאשר הרמתי טלפון למוקד השירות לגבי ניתוק קבוע מחברת הכבלים שנבעה ממידע שגוי שניתן לי לגבי המסלול בו אני נמצא
מנציגה ממחלקת קשרי לקוחות בחודש ינואר.
נאמר לי שהנני לקוח וותיק מסוג V.I.P והציעה לי מסלול שימור שכלל לטענתה :
תשלום חודשי קבוע של 249 ש"ח יבור לאינטרנט במהירות של 1.5 MB ו 3 ממרים ללא עלות אשר קיימים כבר אצלי בבית , ושרות HOT V.O.D ללא עלות במשך שנה מיום שינוי המסלול כאשר ראיתי שבמשך מספר חודשים המסלול שעליו הסכמתי אינו מתקיים ובפועל הסכומים משתנים ועולים מחודש לחודש . ניסיתי ליצור קשר עם המוקד מספר פעמים שם נאמר י שיצרו עימי קשר תוך 48 שעות דבר אשר לא התבצע .
בתאיך 11/6/07 ניסיתי ליצוק קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בכדי להבין את פשר חיוב החשבון. בשיחתי מול שלומי נציג מחלקת שרי לקוחות, נתבקשתי להשאיר פרטים ויחזרו אליי שוב תוך 48 שעות , דבר שלא הסכמתי לו משום שבפעמים קודמות לא יצרו עימי קשר .
אך תשובותיו של שלומי נציג מחלקת שימור לקוחות היו חסרו רגישות , מקובעות , וחסרות מענה , וענה תשובות כגון : "זה בעייה שלך יחזרו אלייך תוך 48 שעת ,
"אין מישהו שיכול להתפנות עכשיו" , "אין שום מנהל" , אתה רוצה ? תמתין על הקו אני מסיים משמת ב7 ". דבר אשר באמת קרה כי המתנתי על הקו כ - 10 דקות ולבסוף השיחה נותקה . כשניסיתי ליצור קשר שוב לאחר אותו ניתוק ל שלומי . ענה לי אותו נציג (שלומי) ששאלתי למה ניתק ת השיחה השיב : ביקשת להמתין לנציג לא ? באותה השיחה הסברתי לשלומי שאני אמור לטוס לחו"ל ב -5 בבוקר ולא אוכל להמתין לנציג , ועדיין תשובתו של שלומי נשארה בעינה.
לאחר תשובה זו ביקשתי לסיים את השיחה לבסוף השיחה נותקה .
אני מבקש בכל לשון של בקשה להעלות לדין נציגים מסוג כזה שרומסים ת שמההטוב של חברת "הוט" או למגר תופעה זו של חוסר התחשבות ,מחשבה מקבעת , אי מתן פתרון וחוסר מוטיבציה לעזור ללקוח .
* ברצוני לציין י מכתב זה נשלח למחלת פניות הציבור של חברת "הוט" אך ללא הועיל דברתי עם מנהלו האישי של שלומי שלא הציע פתרון , ובעצם הגן על הנציג שלומי.
ביקשתי לדבר עם דרגה בכירה יותר וחזרה אליי מנהלת המוקד .
בשיחתי איתה היא טענה כי המסלול בו אני נמצא זהו המסלול הכי זול ושלא ייתכן שהובטחו לי דברים אותם הצגתי במכתב , ועדיין נותרתי ללא פתרון גם ממנהלת המוקד דבר אשר לא נראה לי הגיוני .
ולכן פניתי לאתר לקבל עזרה לפתרון .
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה