פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי שלא מגיע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי עשיתי את הטעות והתחברתי לאינטרנט בכבלים של הוט בסוף חודש מרץ 2006. בחיבור היה לחבילה משולבת של תשתית וספק (012)
עקב מעבר דירה בחודש ינואר 2007 התקשרתי לHOT וביקשתי לבטל את החיבור. הסברתי שאני מבינה שיש לי התחייבות עד לחודש מרץ ושאין לי בעיה לשלם את תקופת ההתחייבות.
כמובן שהכסף המשיך לרדת מהחשבון.
פתאום באפריל התחלתי לקבל חיובים מ012. בבירור מולם נמצא שהם לא קיבלו הודעה על ניתוק ולכן כיון שהסתיימה השנה עם HOT הם התחילו לחייב אותי ישירות.
בשיחת ועידה מול HOT ו012 נציגת HOT בשם ליאת הסכימה שאכן היתה טעות ולכן בהתאם לחיוב של 49 ש"ח שיבוצע ע"י 012 היא תעביר זיכוי לכרטיס באשראי על מנת שיתקזז מהחיוב על מנת שאני לא אשלם על הטעות שלהם.
השיחה הנ"ל בוצעה בתאריך 30/5
מיותר לציין כי 012 קיבלו את הכסף שלהם אבל הזיכוי של HOT לא הגיע.
בשיחה נוספת ב18/6 הבטיחו לבדוק את הנושא (נציגת HOT בשם אלה) ולחזור אלי עד ל20/6 - כמובן שלא חזרו אלי
בשיחה שביצעתי היום 24/6 נציג השירות אף ניתק לי את השיחה לאחר שדרשתי לדבר עם מנהל. אז כמובן שביצעתי עוד שיחה למוקד ה"נהדר" שם התברר לי שבכלל מדובר בבקשה שהועברה לבדיקה מול מחלקת תביעות ושיכול להיות שלא תאושר!!! כיון שהיא ניתנת כסוג של "מחווה".
כרגע אני שוב במצב של המתנה... לשיחת מנהל...
עוד כמה אפשר לספוג????


כספי סוג הנזק :
שיזכו את החשבון שלי לפי ההבטחה של מנהלת השירות (ליאת) ושיפסיקו לסחוב אותי עם שטויות כבר למעלה מחודש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה