פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק שנגרם למקלט טלוויזיה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי עופר מיכאל ואני כותב את התלונה בשם הוריי המנויים לחברת הוט.
בין התאריכים 31.5 ל29.6 ביקרו מספר טכנאים של חברת הוט אצל הוריי על מנת לטפל בבעיות קליטה.בסיום אחד הביקורים הבחינה אימי בכתם ירוק על מסך הטלוויזיה.כששאלה לפשר הכתם אמר הטכנאי "זה מהעבודה שעשיתי...תנתקו את המכשיר מהחשמל לשעתיים וזה יעבור..." התקלה לא חלפה ומאז הגיע טכנאי נוסף (בכיר) שהודיע כי "אנחנו לא מתקנים תקלות בטלוויזיה של הלקוח..." כשהתערבתי בטיפול ושוחחתי עם שירות הלקוחות של חברת הוט, החליטו לשלוח מפקח ביום שישי 29.6.הגעתי לבית הוריי במועד שנקבע וה"מפקח" (שמו ומספר הטלפון הנייד שלו שמורים אצלי) הבטיח שהנושא יטופל וביקש לנתק את הטלוויזיה ל12 שעות על מנת לנסות ולפתור את התקלה.אותו מפקח אף הבטיח לי בשיחה טלפונית כי המכשיר יתוקן או יוחלף אם הניתוק מהחשמל לא יעזור.היום (ראשון 1.7) חזר אלי ה"מפקח" והודיע כי הוט לא לוקחת אחריות על התקלה.התקשרתי לשירות של הוט וביקשתי לנתק את הורי מהשירות מכיוון שאין סיבה שהוט תהנה מרווחים נוספים על חשבון הוריי.הנציג ביקש לברר את הסיבה וכשסיפרתי לו הציע לשלוח מפקח.התברר שה"מפקח" שהגיע אל הורי בתאריך 29.6 הוא לא יותר מאשר עוד טכנאי שבא לבקר אצל הוריי.נכון להיום תקועים הוריי עם TV של SONY שעלתה להם הון ועם הכתם הירוק באדיבות הוט.
גרימת תקלה במקלט TV סוג הנזק :
תיקון\ פיצוי בגין החלפת מכשיר TV פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה