פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד החוק ע"י חברת הוט ועושק הלקוח בצורה לא חוקית. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הוט - מרכז פ"ת. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני התקשרתי להוט על מנת להתנתק מהשירות שלי בעקבות סיום חוזה שכירות ומעבר לדירה אחרת שבה יש חיבור לייס {yes} ואין ביכולתי להעביר את המנוי לדירה החדשה. נציגי הוט טענו בפניי שאני חייב לשלם קנס יציאה של 59 שקלים על כל חודש שבו קיבלתי הנחה על מחיר האינטרנט בחבילה שהיתה לי, 210 ש"ח לטלויזיה ו 10 ש"ח לחיבור לאינטרנט{ תשתית}. הסברתי לנציג שמעולם לא יידעו אותי לגבי הקנס של ביטול ההתחיבות וכמו כן מעולם לא חתמתי על מסמך כזה ואילו היו אומרים לי את התנאים לא הייתי חותם על כך או מסכים טלפונית מכיוון שאינני יכול להתחייב לתקופה ארוכה ביודעי שאני שוכר דירות ואין לי מקום מגורים קבוע לאורך זמן ותמיד יכול להיווצר מצב שאצטרך לפנות את הדירה כמו במקרה המדובר.
נציג בשם שלומי טען שהוא מנהל {סירב למסור את שם משפחתו} נציג שירות וכי יש לו מסמך שאני חתום עליו ושם רשומים תנאי ההתחייבות,לאחר שביקשתי ממנו לפקסס לי את המסמך {כי ידעתי שלא חתמתי על מסמך כזה}
קיבלתי ליידי את המסמך המדובר ושהוא רק צילום של מסמך שבו לא רשום כלום לגבי המבצע וההתחייבות המדוברת ובו מופיעה חתימתי.בנוסף לכך הוא שלח לי בפקס את שני הדפים שמפרטים את המבצע וההתחייבות ושבהן לא מופיעה חתימתי ושום חתימה כל שהיא{דפים בלי חתימות של אף אחד}
והוא אמר לי שמכיוון שחתמתי על המסמך הקודם חתימתי תופסת לכל מסמך שחברת הוט מוציאה ולכן עליו לחייב אותי בסכום של 826 ש"ח על התנתקות לפני הזמן של גמר ההתחייבות.
אני הבהרתי לנציג שהם לא יכולים לעשות זאת מבחינה משפטית וזה לא עניין אותו. לא נותר אלה לפנות אליכם בבקשה לעזרה בהתמודדות אל מול חברה גדולה ולא הוגנת כהוט.
המסמך שפקסס לי הנציג של הוט היינו המסמך שחתמתי עליו כאשר הטכנאי שלהם חיבר את דירתי לתשתית ואין במיסמך זה ושום דבר שמדבר על המבצע ועל ההתחייבות או/ו על הקנס על ההתנתקות מהחברה.
אני אודה לכם על עזרתכם בטיפול הבעיה שנוצרה לי אל מול חברת הוט והדורסנות שהיא מגלה אל מול הצרכן הקטן.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה