פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים שונה ממה שהוסם בחוזה בנוסף חוסר טיפול בתלונה והשבתת יום עבודה נושא התלונה:
סקורניק תומר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי להוט לפני כשנתיים תחת הסכם משולש של אינטרנט כבלים וטלפון (כולל הספק) על חבשון הוט.
בשיחה מוקלטת עם נציג המכירות הוסכם על תשלום כולל של 206 שקל לחודש (כמובן ששימוש בטלפון והזמנת ערוצים וסרטים כוללת תשלום נוסף) .
עברתי דירה וביקשתי העברת דירה , לפני חודש נגנב לי כרטיס האשראי ולכן בהעברת דירה הם היו צריכים לעדכן אמצעי תשלום חדש. במקרה אומרת לי הנציגה מחברת הוט שאני צריך לשלם 294 שקלים פלוס תשלומי האקסטרא (שתכף אגיע גם לנושא זה)
השיחה התקימה 1:47 דקות שבה הועברתי ל 7 נציגים שונים , ממחלקות כספים, טלפון , טלווזיה, אינטרנט, ו 4נציגות שירות שונים (כמובן שלאורך כל הדרך ביקשתי שיחת מנהל מכל אחד ואחד מהם והם אמרו "בוא ננסה לפתור את התקלה" בו זמנית כל אחד מהם מנער את האחריות מעצמו ואמר שזה קשור למשהו אחר ומעביר אותי הלאה)
בסוף נאמר לי שעלי לעדכן אמצעי תשלום כי יש לי חוב על שיחות בטלפון של 107 שקל . בכלל לא עניין אותם עניין החוב שלהם אלי ונאמר לי ע"י נציג שהוא קשור למערכת הטלפון ושמבחינתו זה לא משנה לו הדיל שלי רק משנה לו שאני חיב להם כסף ושלא נוכל להתקדם עד שלא אעדכן אשראי.הסברתי לנציג שאת החיוב על השיחות אני אשלם בשמחה אבל לא אעדכן איתו אמצעי תשלום חדש מפני שאני לא מסכים שימשיכו לגבות ממני את הסכום הנוסף הגבוה, מעבר לזה הצעתי גם פיתרון שיקחו את ה107 שקל הללו מהחוב שהוט חייבים לי ושיספחו אותו אליהם מההחזר, הנציג אמר שזה בלתי ניתן לעשיה .
לאחר מכן ביקשתי מהנציגה (הוא העביר אותי לשירות חזרה) שתבדוק לי בעבור מה אני משלם והתגלה שאני משלם כבר שנתיים על ערוצים שנקראים הוט לולי והוט גורדי לילדים בגיל הרך, אני בן 25 ואין לי ילדים , אני די בטוח שהם יכולים לבדוק אצלם במערכת אם אי פעם נעשו שימושים בערוצים האלה דרך הטלווזיה שלי, הנציגה אמרה לי "מעודכן לי כאן שבחרת בערוצי לולי ועודכן לך " כלומר שילמתי בנוסף עוד כ28 שקלים בחודש על עוד שני ערוצים במשך שנתיים ,בנוסף הזמנתי פעם אחת את הערוץ הזה של המשחקים לפני כחצי שנה וחשבתי שזה מוזמן חד פעמי לחודש, מסתבר שאם לא מתקשרים אליהם אחרי זה לנתק זה מחייב אותך כל חודש דמי תשלום (זה כבר טעות שלי שלא בררתי לעומק העניין את נושא התשלום בנוגע לנושא זה) אני מבין שהטעות שלי הייתה שלא בדקתי את החיובים הללו, אבל זה שאדם בוטח בחברה כלשהי ולא בודק את התשלומים שלו זה רק הופך אותי לטיפש אך לא לאשם. בנתיים לטכנאי נמאס לחכות (3 שעות ישב כאן טכנאי בביתי מתוסכל ומוציא עצבים על החברה יחד איתי) אז הוא לא חיבר לי את קו הטלפון ורצה ללכת ולקחת לי את הממיר , לא הסכמתי שיוציא דבר מן הדירה ואמרתי לו שיזמין לי ניתוק ושיבואו ויקחו את הכל בבת אחת .
בנוסף התקשרתי שוב לאחר מכן לשירות ואמרת ילהם שאני הולך להשאיר באינטרנט בלוג על כל מה שקה והנציגה בשיא חוצפתה ענתה לי " חחחחחח באינטרנט? כאילו שמישהו יקרא את זה , לא משנה אנחנו עסוקים עכשיו תשאיר לי בבקשה את מספר הטלפון שלך ויחזרו אליך היום אחרי 7 בערב או מקסימום מחר" בנתיים נשארתי בלי טלפון שהוא הכרחי לי לעבודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה