פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט שולחת בריונים לבתי לקוחותיה, ולאחר מכן נמנעת מלהתייחס לנושא נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני מחובר לחברת HOT בטלפוניה ובאינטרנט כבר קרוב לשנתיים. לאחרונה החלה החברה בנוהל חדש של שליחת קציני הביטחון שלה לדירות שמחוברות לאינטרנט, אבל לא לטלויזיה, וזאת מכיוון שקיימת אפשרות טכנית להתחבר לכבלים של החברה בטלויזיה ללא תשלום.
הנציגים שהחברה שולחת מנסים, בטקטיקות זולות, לגרום ללקוחותיה לחתום על חבילות הצטרפות לכבלים שלהם.
אלי הגיע נציג כזה, אני לא צופה בכבלים של חברת HOT, מעולם לא היה לי צורך בכבלים אלו כיוון שאני צופה בטלויזיה מהמחשב, אבל זה לא הפריע לו להאשים אותי שכן.
כיוון שאני לא מוכן שיכנס אלי אדם זר הביתה ויאשים אותי בגניבה, גרשתי אותו, ואז הוא טען שבגילו הוא לא היה מתייחס כך לאדם מבוגר ממנו, בתגובה אמרתי לו שעבודתו מבזה אותו כיוון שהוא מציק לאנשים בבתיהם.
התגובה של הנציג, עובד הוט, ואני מצטט: "חכה, חכה, אותך אני אתפוס כשאני בלי המדים".
רק אחרי שיצרתי קשר עם המשטרה(!) והגיעה ניידת, הנציג עזב את חניית הבית שלי.
לאחר שהתלוננתי בחברת HOT (בשירות הלקוחות) ולא קיבלתי שום תגובה, החלטתי לשלוח פקס לתלונות הציבור, גם מהם לא קיבלתי שום תגובה, התגובה היחידה שלא אני יזמתי הייתה ע"י אדם בשם גיל שהזדהה בתור מנהל מכירות, אחר-כך בתור אחראי על התקנות פיראטיות של כבלים, ולבסוף כראש אג"ם בHOT(שימו לב למונחים!).
כיוון שלא היה עימי מכשיר הקלטה כשהנציג הגיע אלי, לא רציתי לעשות את אותה טעות שוב, ואמרתי לאדם שהתקשר שאני מקליט את השיחה. בתגובה לכך הוא אמר שהוא לא מוכן לדבר אם הוא מוקלט (כנראה שיש לו דברים להסתיר).
לאחר שיחה נוספת שלי עם שירות הלקוחות הבנתי, שהאדם הזה הוא המנהל של הנציג שהיה אצלי (שם הנציג: ברמי רביד, שם המנהל: גיל), ושהוא התקשר לאיים עלי על כך שאני צופה בכבלים פיראטיים(!!!).
אין גבול לחוצפה של החברה הזו, ולא מדובר במקרה בודד, מצורף לינק לפורום הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון שיכול לשפוך אור על העניין.
http://forum.bgu.co.il/index.php?s=8725cc82d41cc8f72784305729d960c4&showtopic=131692&st=0&p=1415137&#entry1415137
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כלשהו, סמלי אפילו מהחברה והתנצלות. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה