פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצג שווא אי התאמה בין הבטחות בטלפון למצב בפועל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי השנה התקשר אלי נציג מחברת הוט, והציע לי את חבילת הטריפל( נציג בשם איתי טלפון 077-7811155).לאחר משא ומתן טלפוני עמו סוכם שאקבל את חבילת הטריפל לפי סכום של 288 ש"ח לחודש הנולל כבלים ( חבילה קיימת )+ אינטרנט+ חבילת טלפוניה 2000 דקות בחודש ובנוסף ממיר נוסף ללא שום תוספת.
לשאלתי מה תקופת ההתחייבות נאמר לי שאני מתחייב ל-6 חודשים .לתדהמתי הרבה סכום החיוב בפועל הגיע לסך של 310 ש"ח. בבירור שערכתי ביום 31.07.07
הסתבר לי שההפרש נובע מ- 10ש"ח נוספים בגין ממיר נוסף !,מה שכאמור הובטח לי חינם ועוד 9 ש"ח בגין הטלפון. בשיחה טלפונית שקיימתי עם יערית ביום 31.07 שאגב היתה מאוד לא אדיבה , הסתבר לי שאני התחייבתי לתקופה של שנתיים !!
ויציאה כעת מכל השירותים תחייב אותי בקנס של כ-640 ש"ח .
אי עמידה בהתחייבויות טלפוניות סוג הנזק :
דורש לקיים את כול ההבטחות הטלפוניות של נציג השירות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה