פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעיין מצוות מרקוס - שרות לקוחות - לא לוקחת אחריות נושא התלונה:
גרבר יונית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי שחיכיתי זמן רב על הקו, קיבלתי את הנ"ל.
יום קודם הודיעו שישלחו אלי טכנאי לתיקון ממיר והחלפת סוג הממיר.
הטכנאי מסר שאין לו ממיר VOD כנדרש ונתן ממיר ישן יותר.
כשהתקשרתי לשרות לקוחות היא טענה שעלי לשלם עלות התקנה של 99 ש"ח+5 ש"ח לחודש על שכירות ולהזמין שוב טכנאי.
בזבוז זמן, עוגמת נפש, סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה