פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות של חברת הוט בכבלים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארלוזורוב 10 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
יהודית שלום,

שמי אולגה וקנין ואני הבת של ליובה וקנין וברצוני להבהיר כמה וכמה דברים

א. שימוש בכרטיס האשראי של אימי הוא עברה חמורה על החוק אימי נתנה לכם את מספר כרטיס האשראי שלה כאשר הייתי צריכה לחבר את מכשיר הטלפון בלבד ואתם עשיתם בו שימוש ללא אישורה לכל המכשירים של תבל העומדים לרשותי בלי רשותה ואו הסכמתה!

ב. הכבלים שלי מנותקים כבר כשבועים ואף יותר ואיני יכולה לצפות בשום ערוץ כל שהו אז גם אם ניסיתים לתפוס אותי בטלפון מה שיכול להיות נכון. אך הבעייה היא שאני איני מקשיבה להודעות המושארות אצלי בתא הקולי עד שהיום באמת הקשבתי ונוכחתי לדעת שכן הושארו הודעות אך קפיצה למסקנות כמו שעשיתם היא מוטעת לגמרי.

ג. אני איני בודקת את חשבונות כרטיס האשראי שלי כפי שאימי עושה מפעת חוסר זמן ואו עניין ולכן לא ראיתי כי לא חייבתם את חשבוני אלא את החשבון של אימי שהיא כן בודקת את פרטי חשבונה ונוכחה לדעת כי עשיתם שימוש בלתי חוקי בכרטיסה!

ד. אני הבהרתי כי מוכנה אני להשאיר את שירותכם בתנאי שיהיה זה בחיוב חשבוני ובקשתי כי תשלחו אלי טפסים לחתימה אך לא עשיתם זאת.

אם אתם חושבים שאני יכולה להמתין שעות על גבי שעות והעברה מנציג אחד לשני אז אני מעמידה אתכם על טעותכם לי אין את הזמן, העניין ואו הרצון לעשות זאת ושימוש המשכי בכטיס אשראי של אימי כאמצעי אשראי היחיד שרשום אצלכם היא עברה חמורה על החוק וצפו לכך שהיא תשתמש בכל הזכויות והאמצעים המשפטיים שעומדים לרשותה בכדי לעשות זאת!

אני מציעה כי תשלחו אלי את הטפסים הרלווינטיים לחיוב חשבון הבנק שלי ותפסיקו להתנהג באופן לא מקצועי כפי שעשיתם עד עכשיו ותפצו את אימי על עוגמת הנפש החמורה שגרמתם לה מפני שאימי אישה מבוגרת שחייה מפנסייה נמוכה של מבטחים ואתם הכנסתם ידכם לכיסה וגרמתם לה להיכנס לחובות מיותרים בהחלט בחוצפתכם וחוסר מקצועיותכם.

אין סיבה שתנסו לנתקואו לכנוס כאשר לא הבאתם לידיעתי כי מכשירי אינם משולמים אלא להפך הלכתם וחייבתם חשבון לא נכון.

אני מבקשת שתחזרו אלי באופן מידי עם תשובות הסברים ופתרונות.

בכבוד רב,

אולגה וקנין



העתקים:

משרד התקשורת

תלונות הציבור







RE: 207792






שלום רב
כפי שהסברתי לך ושוב צלצלתי לך הבוקר והשארתי הודעה
צלצלנו לאולגה בכל שעות היום הושארה הודעה פעמיים
היא כנראה לא רוצה לנתק .
כל זמן שהיא לקוחה אמצעי התשלום הוא כרטיס האשראי שיש לנו.
היא צריכה לתת אמצעי תשלום אחר או להתנתק.
גם בקשת הניתוק שלך הועברה למחלקה המטפלת יצלצלו גם לך לתאם יום ושעה.
לשירותך תמיד,



יהודית לוי - פניות הציבור
Judith Levy - Customer Service
E-mail: [email protected]
HOT








יהודית שלום,

שמי אולגה וקנין ואני הבת של ליובה וקנין וברצוני להבהיר כמה וכמה דברים

א. שימוש בכרטיס האשראי של אימי הוא עברה חמורה על החוק אימי נתנה לכם את מספר כרטיס האשראי שלה כאשר הייתי צריכה לחבר את מכשיר הטלפון בלבד ואתם עשיתם בו שימוש ללא אישורה לכל המכשירים של תבל העומדים לרשותי בלי רשותה ואו הסכמתה!

ב. הכבלים שלי מנותקים כבר כשבועים ואף יותר ואיני יכולה לצפות בשום ערוץ כל שהו אז גם אם ניסיתים לתפוס אותי בטלפון מה שיכול להיות נכון. אך הבעייה היא שאני איני מקשיבה להודעות המושארות אצלי בתא הקולי עד שהיום באמת הקשבתי ונוכחתי לדעת שכן הושארו הודעות אך קפיצה למסקנות כמו שעשיתם היא מוטעת לגמרי.

ג. אני איני בודקת את חשבונות כרטיס האשראי שלי כפי שאימי עושה מפעת חוסר זמן ואו עניין ולכן לא ראיתי כי לא חייבתם את חשבוני אלא את החשבון של אימי שהיא כן בודקת את פרטי חשבונה ונוכחה לדעת כי עשיתם שימוש בלתי חוקי בכרטיסה!

ד. אני הבהרתי כי מוכנה אני להשאיר את שירותכם בתנאי שיהיה זה בחיוב חשבוני ובקשתי כי תשלחו אלי טפסים לחתימה אך לא עשיתם זאת.

אם אתם חושבים שאני יכולה להמתין שעות על גבי שעות והעברה מנציג אחד לשני אז אני מעמידה אתכם על טעותכם לי אין את הזמן, העניין ואו הרצון לעשות זאת ושימוש המשכי בכטיס אשראי של אימי כאמצעי אשראי היחיד שרשום אצלכם היא עברה חמורה על החוק וצפו לכך שהיא תשתמש בכל הזכויות והאמצעים המשפטיים שעומדים לרשותה בכדי לעשות זאת!

אני מציעה כי תשלחו אלי את הטפסים הרלווינטיים לחיוב חשבון הבנק שלי ותפסיקו להתנהג באופן לא מקצועי כפי שעשיתם עד עכשיו ותפצו את אימי על עוגמת הנפש החמורה שגרמתם לה מפני שאימי אישה מבוגרת שחייה מפנסייה נמוכה של מבטחים ואתם הכנסתם ידכם לכיסה וגרמתם לה להיכנס לחובות מיותרים בהחלט בחוצפתכם וחוסר מקצועיותכם.

אין סיבה שתנסו לנתקואו לכנוס כאשר לא הבאתם לידיעתי כי מכשירי אינם משולמים אלא להפך הלכתם וחייבתם חשבון לא נכון.

אני מבקשת שתחזרו אלי באופן מידי עם תשובות הסברים ופתרונות.

בכבוד רב,

אולגה וקנין



העתקים:

משרד התקשורת

תלונות הציבור







RE: 207792






שלום רב
כפי שהסברתי לך ושוב צלצלתי לך הבוקר והשארתי הודעה
צלצלנו לאולגה בכל שעות היום הושארה הודעה פעמיים
היא כנראה לא רוצה לנתק .
כל זמן שהיא לקוחה אמצעי התשלום הוא כרטיס האשראי שיש לנו.
היא צריכה לתת אמצעי תשלום אחר או להתנתק.
גם בקשת הניתוק שלך הועברה למחלקה המטפלת יצלצלו גם לך לתאם יום ושעה.
לשירותך תמיד,



יהודית לוי - פניות הציבור
Judith Levy - Customer Service
E-mail: [email protected]
HOT










כספי סוג הנזק :
תשובות פתרונות הסברים ופיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה