פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התחשבות בלקוח ותיק! - אטימות נוראית! נושא התלונה:
דמתי עידן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום יום שישי ה-10/8/07 התקשרתי לברק ספקית האינטרנט שלי כדי להמשיך את החוזה שיש לי איתם או למצוא הצעה אחרת...

החוזה שהיה לי: הייתי משלם על 3M סכום של 119 שח משולב עם HOT.
אחרי שדיברתי עם נציג של ברק הוא אמר לי שאפשר אותה עסקה אבל תשלם 130 שח ותצטרך לדבר עם HOT התשתית שלך ולבקש שיחה משולבת כדי שנוכל לאשר תעסקה.
התקשרתי להוט הסברתי להם את העסקה שברק הציעו לי והם אמרו לי שלא, אי אפשר לעשות תעסקה הזאת בכדי לעשות "בונדל"(ספק+תשתית) אני חייב לשדרג את האינטרנט שלי.
חזרתי לברק שוב הסברתי לנציג מה שאמרו לי הוא אמר שמבחינתו הוט אישר לחדש עסקאות בונדל רגיל בסכום שהיה לי 119 שח! ביקשתי ממנו לעשות שיחה משולבת עם הוט כדי שנוכל לסגור את זה ביחד, הנציג אמר לי שכרגע אין באפשרותו לעשות זאת ולבקש דרכם(HOT)
שוב... התקשרתי להוט ענתה לי נציגה אמרתי לה מה שברק אמרו לי והיא אמרה שהיא לא יודעת מה אמרו אבל אי אפשר לעשות דבר כזה.. אמרתי לה שככה לא מתנהגים ללקוח ותיק וחייל ואין לי הכנסה גדולה רק משכורת צבאית היא אמרה שאין מה לעשות ושוב לדבר עם ברק!!!
שוב התקשרתי לברק דיברתי עם הנציג אמרתי לו נמאס לי מכל השגעונות האלו שאתם עושים לי ושיסביר לי מה לעשות... הסביר שאין באפשרותו לעשות שוב - כלום ודרך הוט לסדר את זה.
התקשרתי להוט ענתה לי נציגה הסברתי לה את כל מה שעברתי ותנצעה היא אמרה לי משולב במחיר הזה זה לא אפשרי אבל אתה יכול לעשות מפוצל אמרתי לה אוקיי נשמע תהצעות שלכם...
היא אמרה:
3M - 80 שח
2M - 79 שח
1.5M - 55 שח ללא התחייבות
אמרתי לה אוקיי נלך על ה-1.5 רק בבקשה ממך אנא עשי שיחה משולבת היא הסכימה. ענתה נציגה מברק שלא ידעה מזה בונדל אני שומע את 2 הצדדים מדברים והנציגה של הוט מסבירה לברק מזה בונדל משך 3-5 דק אחרי שהוסבר לה... היא הציעה לי :
1.5M - 49 שח התחייבות לשנה!
מכוון שלא היה לי כבר כח להתווכח ומכל הבלאגאן הזה אישרתי תעסקה.

לסיכום:
אוקיי אז ככה אני לקוח של הוט בטלויזיה ובאינטרנט וזה לא הפעם ה-1 שקורה מצב שאני מתקשר ורב איתם זה כבר הופך להיות מרגיז לגמרי ... אני בא מנסה לעשות עסקה ומה שמציעים לי זה שדרוג ?! של 154 שח! למרות שאני חייל ולקוח ותיק שהסברתי להם.
הצעות שמציעים בהוט הם לא הצעות טובות הם צריכים להבין שיש אנשים בעלי הכנסה נמוכה, נכון שזה לא אמור לעניין אותם אבל באורנג' שהם באמת מתחשבים יושבים איתך מתאמים הכל כמו שצריך הולכים איתך עד הסוף... שיקחו דוגמא אני מסתכר כ-375 שח זהו זה ההכנסה שלי החודשים בגלל שאני חייל הגיעה הזמן לעשות הטבות לחיילים כי אי אפשר לתת מחיר שווה לאחד שמרוויח 4000-5000 בחודש ל-375 תודה רבה.
נקודה טובה.. הנציגה האחורנה שטיפלה בי ב10/8/07 שסגרה איתי תעסקה.. הייתה מאוד מקצועית הסבירה הכל טפלה בי כמו שצריך...

נקווה לשיפור בשאר הדברים בתודה רבה לקוח הוט

בתודה רבה עידן, לקוח הוט
הצעות לחיילים! או להתפשר במחירים! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה