ניתוק מנוי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שביקשתי לנתק מנוי עקב רצון לגבות ממני תשלום נוסף על ממיר , כשלקוחות אחרים יכולים להנות ממנו ללא תשלום נוסף(ויש כאלה)ביקשתי רק, לסגור את המנוי בכדי להתחבר לספק אחר ,לאחר ניתוקי טלפון והמתנה מייגעת לנציגה בכירה שתקשיב רק 4 ימי עסקים, מבלי שום בעיה תיאמו איתי מועד הגעה (שום רצון לשימור כלשהוא) ולמרות שאני בהתייבות - עדיין ביקשתי רק לעזוב!!! הטכנאי הגיע לאחר המועד שקבעו איתי ומן הסתאם לא היינו בבית.שום טלפון של החברה לגבי תיאום חדש לא נעשה (פשוט להחזיק לקוחות בכח ולא לתת להם להיות מרוצים ממה שהם משלמים! זוועה!!!!!
שלא נדבר שלא יכולתי להתחבר מכיוון שלא ניתקו אותי- בעלי דיבר עם הטכנאי שישאיר לו את הציוד מחוץ לבית אך אמר שלא מתאים לו , פשוט יגיע אך שום טלפון לא חזרו אליי למועד חדש.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
או לנתק אותי או לקבל את הממיר שביקשתי ללא תוספת של תשלום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|