|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שירות של החברהעל הפנים,גבו כספיר על שירות שהיה ניתן כחינם,קליטה של הערוצים על הפנים-לאחר 10 ביקורים של טכנאים נאמר כי בעיה במוקד!
מה עושים עם זה,למהממשיכים לגבות תשלומים חודשיים אם יש"בעיה במוקד"?
|
כספי |
סוג הנזק : |
לפתור בעיה/לנתק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|