פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וזלזול בבקשות לקוח!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

לפני כשנתיים, אחרי סקר מחירים החלטתי להצטרף לחברת הוט בתור תשתית לשרותי האינטנט, שנתיים נהנתי מהשרות ואין לי כל תלונה על התקופה שהייתי לקוח של הוט, כל הבעיות התחילו רק בחודשיים האחרונים כאשר אני והשותף שלי החלטנו לעבור דירה...

לפני כחודשיים פנינו למוקד שרות לקוחות של הוט על מנת לתאם מעבר דירה כך שכאשר נגיעה לדירה חדשה יהיה לנו חיבור לאינטנט, יש לציין שמדובר בשני סטודנטים ומדובר בתקופה של סוף סימסטר ותחילת תקופת המבחנים ולכן האינטרנט זה משהו שמאוד חשוב לנו. בפניה למוקד שרות לקוחות של הוט תואם לנו תכנאי לשעה ויום מסויימים, כך שיהיה מישהו בבית וכמו כן עידכנו את הכתובת החדשה בהוט, על מנת שהדואר יגיעה לכתובת העדכנית (חשוב בהמשך). כמו כן סגרנו את החיבור בדירה הישנה, וחיכינו לטכנאי על מנת להפעיל את המנוי שוב, כי לדברי הוט מרגע סגירת המנוי ועד הפעלתו בדירה החדשה, המנוי נמצא בסטטוס "מעבר דירה".

מכן מתחילות הבעיות, הטכנאי היה אמור להגיעה בין השעה 15-17, בכל הזמן הזה היה מישהו בבית, מפני שכמו שציינתי, חיבור לאינטרנט זה משהו מאוד חיוני לנו. הטכנאי לא הגיעה בשעה הנקובה וגם לא שעה אחר כך, החלטתי להתקשר למוקד של הוט ולשאול מה קורה, בשיחה אם נציגה של הוט הוסבר לי שהטכנאי היה בבית ואנחנו אלא שלא היינו, הסברתי לנציגה שזה שקר, שכל הזמן הזה היה מישהו בבית ופשוט אף אחד לא בא, ביקשתי אם הנציגה לעשות שיחת ועידה מול טכנאי, לדברי הנציגה לא ניתן לעשות שיחת ועידה אבל היא תבדוק את הנושא, אחרי זה נאמר לי שהטכנאי התקשר אלינו ואף אחד לא ענה לא ועל כך החליט לא לבוא, הסברתי לנציגה שאין שום שיחה שלא נענתה וגם אין כל הודעה שהושארה כמקובל במקרה על ידי הטכנאי, הנציגה התנצלה וביקשה חתאם טכנאי מחדש, אבל עקב עומס רק לאמצע שבועה הבא, הסברתי שאנחנו חייבים את החיבור, אז סוכם אם הנציגה שהיא מתאמת את הטכנאי לשבועה הבא, במקביל היא תיצור איתנו קשר בתחילת השבועה על מנת לראות אם יש אפשרות להקדים את הטכנאי,
כמו שסוכם הנציגה יצרה איתנו קשר בתחילת השבועה ואמרה שאין מה לעשות נאלץ להמתין עוד כמה ימים, בשלב זה ביקשתי מהנציגה להתנתק, אחרי שכנועים, הוסבר לי מהנציגה שהיא לא מטפלת בנושא הניתוקים ויחזור אלי "בכיר" לדבריה תוך 24 שעות על מנת להסדיר את הנושא של הניתוק והחזרת המודם, מפני שעברתי לתשתית של בזק ואין לי מה לעשות איתו.

כמובן שאף אחד לא חזר אלי וגם לא ניסה לחזור אלי או לשותף שלי, אחרי יומים של המתנה לנציג בכיר שיחזור אלי על מנת לנתק אותי, החלטתי שוב לטלפן למוקש השרות של הוט, הנציגה של הוט שענתה לי העבירה אותי למחלקת הניתוקים, אבל משום מה גם במחלקת הניתוקים של הוט אמרו לי שהם לא יכולים לנתק אותי, ורק אחראי יכול לנתק אותי והוא יחזור אלי תוך טווח של 24 שעות, הסכמתי שוב להמתין עוד 24 שעות.

כמובן שאף אחד לא חזר אלי, בפעם השלישית כבר לא הסכמתי שיחזרו אלי, הסברתי שאין לי בעיה להמתין כמה שצריך על הקו, אני רק רוצה להתנתק ולהחזיר את המודם של הוט כי אין לי מה לעשות איתו, הנציגה אמרה שהיא לא יכולה לנתק אותי ורק אחראי יכול לנתק אותי, והוא יכול לחזור אלי, כמובן שלא הסכמתי, הנציגה שכנעה אותי שבתור פטרון מיידי ניתן לעשות כזה דבר:
מכיוון שאני נמצא בסטטוס של מעבר דירה, המנוי שלי בהוט פעיל אבל אני לא משלם כסף, ז"א שאני ממשיך להיות לקוח של רק בלי תשלום והמודם נשאר אצלי עד שאני יחליט להתחבר שוב להוט או שיצרו איתי קשר על מנת לחזיר את המודם, הסברתי אני לא צריך אותו ואין לי בעיה לתאם טכנאי שיבוא לקחת את המודם, אבל הנציגה אמרה שאין צורך....וכך זה הסתיים, לפחות כך אני חשבתי...

עד שלפני יומים עברתי בדירה הישנה וראיתי שישנם שני מכתים מהוט, כאשר במכתב הראשון יש דרישה להחזיר את המודם ובמכתב השני איום לתבוע משפטית בגין עלות המודם והוצאות משפט!!!! יש לציין ששני המכתבים אלה בלבד הגיעה לכתובת הישנה כעבור כשבעיים אחרי שעזבנו אותה, כמו כם שבועה לפני מעבר דירה עידכנו את הוט על המעבר ועידכנו אותם בכתובת החדשה וגם הטכנאי שהיה אמור להגיעה לכתובת החדשה, יותר מזה בשיחה אם נציגה של הוט וידנו שהכתובת שרשומה בהוט היא כתובת עדכנית ואף ביקשנו למחוק את הכתובת הישנה. כמוכן אחרי המעבר ביקשנו טופס עידכון פרטים שגם אותו וגם את החשבונית האחרונה קיבלנו לכתובת בדירה החדשה.

כמו כן, במכתבים כתוב שחור בלבן ואני מצטת "למרות פניות חוזרות ונשנות, ובניגוד להתחייבותך, לא השבת את הציוד עם ניתוקך מן השרות" יש לציין שאני ביקשתי להתנתק אבל אף אחד לא חזר אלי, כמו כן גם ביקשתי לתאם טכנאי על מנת להחזיר את המודם, והנציגה אמרה לי שהמנוי נשאר פעיל ואין צורך להחזיר אותו, וכן עד אתמול הייתי בטוח שאני עדיין לקוח של הוט מפני שלא קיבלתי שן אסמחתה לניתוק לא בדואר (גם לא בכתובת הישנה) ולא טלפונית, כמו כן בשיחה אאחרונה מול הוט בדקנו שישנם מספריי טלפון עדכניים, ואף אחד בחודש וחצי האחרון מאז השיחה האחרונה אם נציגה של הוט שאני יזמתי, אף אחד לא יצר איתנו קשר טלפוני.

השאלה שלי, למה אתם לא יכולים פשוט לנתק אותנו בשקט ולקחת את המודם כמו שאני ביקשתי? למה אתם מזלזלים ומעלבים את הלקוחות שלכם ביחס שאתם נותנים? אני הייתי לקוח שלכם במשך 3 שנים, ולא הייתה לי כל בעיה איתכם, אבל אני יכול להגיד בודעות שאני מעדיף לשלם מחיר כפול ולסבור הפרעות של חברות אחרות רק שאני לא יהיה יותר לקוח שלכם

נ.ב. מס מנוי לבירורים: 11124001
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
פשוט תקחו את המודם ותעזבו אותנו בשקט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה