פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס נושא התלונה:
בן יעקב נועה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-15.8 דיברתי עם נציג הוט בבקשה להקפיא את שירותי החבילה (אינטרנט, כבלים טלפון) למשך 3 חודשים בהם לא אשהה בדירה. בשיחה סוכם כי אחויב בקנס בסך 250 שח בגין ניתוק אך במידה ונחדש את החבילה בחצי שנה הקרובה נזוכה במלוא הסכום.
ב-25.10 הגיע טכנאי הוט לדירתנו בכדי לחבר אותנו לחבילה מחדש אך התברר כי נותר לנו חוב בסך 200 שח קנס בגין ניתוק הטלפון. דבר זה לא צוין באף שיחה ולא ידעו אותנו גם לא שדברנו עם הנציג להתחבר מחדש.
לאחר מכן כשניסינו להסביר את הענין לנציג אחר דברינו נפלו על אוזניים ערלות ונאמר לנו כי אם לא נשלם את החוב לא נוכל
חוסר סבלנות מצד הנציגים, יחס מביש ומחפיר סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה