פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מחברת הכבלים הוט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.9.07 הודעתי לחברת הכבלים הוט על רצוני להתנתק מהם בגלל היחס שלהם כלפי הלקוחות ,והשמוש בכרטיס האשרי כרצונם.הם קבעו לי טכנאי לניתוק ב- 25.10.07 כלומר מעל 3 שבועות עלי להמתין לניתוק ולשלם עבור התקופה הזו.כששאלתי למה עלי להמתין כל כך הרבה זמן? האם זה חוקי? נאמר לי שאין טכנאים, אמרתי להם שאם הייתי צריכה טכאי להתחבר אז הם בטח היו באים מיד, לזה לא היתה להם תשובה. חיכיתי ליום המיוחל מ- 2 בצהריים עד 9 בערה אך אף אחד לא היגיע וגם לא הואילו להתקשר ולהגיד שהם לא באים .צלצלתי למחרת אמרו שאין להם הסבר וקבעו לי שוב תאריך חדש לעוד 3 שבועות. אמרתי להם שזו ממש חוצפה והתעלות בלקוחות שעוזבים אותם . מה שמדאיג אותי זה שהם יגבו ממני תשלום עבור החודשים שאני כבר לא מחוברת , גם קנס על ניתוק וגם צריכה לשלם לחברת יס על השרות שלהם דבר שיקשה עלי ביותר להוציא סכומים כאלה. שאלתי מה אפשר לעשות במקרה כזה , והאם אפשר לעצור את כדןר השלג הזה? אשמח לקבל תשובה לבעיתי.
תודה, בברכה
אלימלך לבנה אשקלון
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה