פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות חוזרת של חברת הוט נושא התלונה:
רונן יריב שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ברצוני לדווח על מעשה רמיה שחוזר על עצמו שוב ושוב בחברת הוט.
בתאריך ה 18.10.2007 הזמנתי חיבור של אנטרנט מחברת הוט (עקב מעבר דירה )
הטכנאי שבא לחבר אותי חיבר אותי בצורה פריווזורית זמנית, עד שיבוא מפקח ויאשר חיבור חיצוני (מעבר כבל דרך הגג - דפנות הגג).
לאחר שקיבלתי את האישור ממפקח הגיעה טכנאי עצל שלא היה לו כח לכך ולאחר שיחה עם מוקד שירות לקוחות פתאום הגיעו למסקנה שלא ניתן לבצע את החיבור הנ"ל.
מאחר ואני כבר למוד ניסיון (שלי ושל אחרים) כשהתחברתי ביררתי האם יש התחייבות ונאמר לי שיש אז ציינתי בפני המוקדנית שאני לא מעוניין בהתחייבות במיוחד מאחר שעברה לה תקופת ההתחיבות הקודמת ואני לא לקוח חדש אלה רק עברתי דירה, המוקדנית ציינה בפני שיש מסלול שהוא ללא התחייבות אך הוא עולה 55 ש"ח במקום 50 אמרתי לה שתחבר אותי למסלול ללא ההתחיבות , וחזרתי ושאלתי מספר פעמים והיא ציינה בפני שאין התחייבות (חלק מהעובדים בחברה שבה אני עובד גם שמעו את השיחה ) היום ה 29.10.2007 לאחר שבחברת הוט החליטו שאי אפשר להעביר כבל נותרתי עם כבל שעובר לי בסלון לא מחובר לשום קיר , ממש באמצע הסלון ומאחר וכך הדבר ביקשתי להתנתק, ואז נאמר לי שיש התחייבות!!!
זו פשוט חוצפה שאין כדוגמתה לא ייתכן שבמדינה מתוקנת יקרה כדבר הזה ועוד פעם אחר פעם .
יש ביידי תמונות שמראות את החיבור הפריווזורי המסוכן שעובר לי באמצע הבית , ממש חיבור שנראה פירטי לחלוטין ואשמח לשלוח למערכת את התמונות.
אני לא מעוניין להיות יותר לקוח של הוט (בשום תוכנית ובשום דבר ) נאמר לי במפורש שאין לי התחייבות ואני מעוניין להתנתק מיידית.
תודה
יריב רונן
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי מחברת הוט וללא שום קנס פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה