פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח בעסקה טלפונית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
התקשרנו לפני כמעט שנה לנתק את המנוי בחברת הוט לאחר שהיינו לקוחות שלהם 7 שנים. לאחר שהועברנו למחלקת ניתוקים/קשרי לקוחות, שם הפצירו בנו להישאר וניסו לשכנע אותנו שזה משתלם לנו, החלטנו לתת להם צ'אנס נוסף. קיבלנו תוכנית שנאמר לנו כי במסגרתה נשלם 205 ₪ כולל מע"מ בחודש עבור חבילת בסיס + חבילת תוכן אחת בכבלים + תשתית אינטרנט.
התקשרנו לפני שבוע לבדוק עד מתי התוכנית כדי לעשות שוב סקר מחירים ולהחליט האם להמשיך איתם, ונאמר לנו שאנחנו מחויבים לשנתיים, ולא רק זה- עבור האינטרנט נתחיל לשלם 39 ₪ בחודש!!!
בשיחה עם הנציג שעימו סגרנו את פרטי התוכנית לפני שנה לא נאמר לנו דבר וחצי דבר לגבי התחייבות ולגבי ייקור התוכנית לאחר שנה.

ניהלנו בשבועיים האחרונים מספר שיחות ארוכות עם מנהלים בקשרי לקוחות הוט. אף אחד מהם לא הסכים לקחת אחריות על אי מסירת המידע לפני שנה. לא יכול להיות שיחייבו אותנו להיות לקוחות שלהם עוד שנה וכן יעלו לנו את מחיר המנוי מבלי שידענו על כך או חתמנו על כל מסמך בנושא.

כספי סוג הנזק :
השארת החבילה ללא שינוי שנה נוספת או התנתקות ללא קנס פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה