פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קילקול הטלויזיה בעקבות "עידכון גירסה" לממיר של הוט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעיקבות הפרעות תמונה דיגיטליות, עצירב וחלוקת התמונה למרובעים דיגיטלים, פניתי למוקד השירות של הוט, הנציגה הנחתה אותי ללחוץ על מקש enter להחזיקו לחוץ , ובו זמנית ללחוץ על מקש reset ולעזוב. לאחר מכן שאלה האם מופיעה תמונה לבנה - אדומה כלשהי על המסך, השבתי לה שהמסך הפך שחור והנורות על הממיר אדומות, והיא הדריכה אותי להמתין עד אשר הורדת ה"גירסה" מסתיימת, ולהדליק שוב את הממיר, מרגע סיום ההורדה, התמונה על המסך גדלה לממדים גדולים מגודלו הפיזי של המסך, כך שסמל הערוץ ופס המידע מחוץ למסך ולא ניתן לקרוא את מס' הערוץ מצד ימין ואת השעון מצד שמאל, לסירוגין התמונה חוזרת למימדיה הנכונים וגדלה שוב, דבר שמבלבל את העין וגורם לכאבי ראש. לאחר פניה נוספת שלחו טכנאי עם ממיר אחר והבעיה לא נפטרה, ואז טענו כי הטלויזיה שלי ישנה וזמנה עבר, אך אני טוען כי התקלה לא קרתה מהתיישנות אלא מפעולה יזומה של פולס כלשהו כאשר הורדה "הגירסה", גרמה לנזק כלשהו באחד הרכיבים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה