פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין טעות בחיוב HOT VOD ואי עמידה בהבטחות בנציגי מכירות נושא התלונה:
טפירו  דוד שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 20 לספטמבר יצרה עימי קשר נציגת מכירות בשם רויטל לגבי הצטרפות להוט והיא הציעה לי בזמן התחברות כלקוח חדש בהתחייבות שנה אקבל בעלות של 219 ש"ח לחודש חודש אחד חינם , חצי שנה HOT VOD חינם ו-3 חבילות נוספות לבסיס .
במהלך השיחה נציגה רויטל הציעה בתוספת של 10 שקלים אקבל עוד 2 חבילות . לאחר התלבטות חזרתי תשובה שאני מעוניין בהצעה שלה ולגבי 2 החבילות הנוספות לא מעוניין בשלב. תואמה לי התקנה ב- 24 לספטמבר . לאחר שבוצעה ההתקנה הופתעתי לראות בטופס הצטרפות שנמסר לאשתי ע"י המתקין שהתחייבות של נציגת המכירות בשם רויטל הינו לא תואם למה שסוכם .
א. נציגת המכירות הוסיפה את 2 החבילות שלא הייתי מעוניין .
ב. צויין ש-HOT VOD הינו ל-3חודשים בלבד ולא לחצי שנה .
מאותו יום החלה מסכת של שקרים (של אותה נציגת מכירות בשם רויטל) ומרדפים טלפוניים עם נציגי הוט .
באותו יום התקשרתי לנציגת שירות לצורך הסרת 2 החבילות ובירור מדוע רשום HOT VOD חינם רק ל- 3 חודשים ולא חצי שנה . התשובה שקיבלתי שאין התחייבות לחצי שנה , ביקשתי לדבר שוב עם רויטל לצורך בירור . רויטל חזרה אליי ביום א' והיא טענה שקיימת טעות בטופס וה- HOT VOD הינו לחצי שנה ואקבל טופס חדש במהלך השבוע לגבי 2 החבילות נוספות היא טענה שאני ביקשתי( שקר ראשון במסכת השקרים). לאחר המתנה של שבועיים לא קיבלתי שום טופס מעודכן לאחר בירור שוב נציגת השירות התשובה שקיבלתי שהוט אינה יכולה להתחייבת לחצי שנה ולא ברור למה רויטל התחייבה .(שקר שני). לא רציתי להתעמת יותר וויתרתי. לאחר שבוע התברר לי ע"י קרוב משפחה (ולא ע"י נציגי השירות והמכירות של הוט ) שאני מקבל חינם כניסה לערוץ -HOT VOD ועל הסרטים אני משלם ,בתחילה לא האמנתי לאחר שיחה עם נציגת השירות הופתעתי לגלות שקרוב משפחה צודק ויש לי חיוב של 400 ש"ח לערך , פשוט הייתי המום הסברתי לנציגת השירות שנאמר לי ע"י רויטל שהשירות חינם ולא הערוץ (שקר שלישי ) , ביקשתי להסיר את החוב שנוצר עכב מסירת מידע מוטעה של נציגת המכירות רויטל , לאחר דו שיח ארוך נציגת השירות לא היית מוכנה להוריד את החוב שנוצר , ביקשתי לדבר עם מנהלת של רויטל למחרת היום יצרה עימי קשר רויטל ובשיחה קצרה שהייתה היא טענה שהיא מסרה לי את המידע המדוייק לגבי HOT VOD , ביקשתי ממנה אנא צרי קשר עם אשתי אינני יכול לשוחח עימך אני במילואים במקום ליצור קשר עם אשתי היא סגרה את הקריאה בטענה שהכל נסגר והובן (שקר רביעי ) . אשתי שוב יצרה קשר עם נציגת השירות וביקשה לשוחח עם המנהלת של רויטל. תשובת נציגת השירות לא ניתן לדבר עימה מאחר והקריאה נסגרה פניות הציבור של הוט יצרו עימך קשר בעוד 3 ימים . עברו 3 ימים וטרם יצרו קשר .
לאחר מקרה זה אני מאד מאד מצטער שעברתי להוט חשבתי להוזיל בסוף שלמתי יקר יותר מאשר YES .
בקשתי היא לקבל את החזר הכספי על החוב שכבר חוייבתי עליו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על החוב שנקלח מה- HOT VOD פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה