התנתקות מהטלפון והכבלים וחיוב בקנס שלא בצדק |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
- |
כתובת: |
- |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.9.2007 הזמנתי טלפונית את חבילת הטריפל של הוט (אינטרנט, כבלים וטלפון) בעלות של 259 ש"ח לחודש והתחייבות לשנתיים.
בתאריך 9.10.2007 ביטלתי את השירות מאחר ולא הייתי מרוצה ממנו. בעשרת ימי ההתקשרות הגיעו לביתי 6 טכנאים, בגלל בעיות ממיר ובעיות בקו הטלפון.
ביקשתי לבטל את העסקה (כמקובל תוך 14 יום) ולהישאר רק עם שירותי האינטרנט להם הייתי מחוברת שנתיים קודם.
כרטיס האשראי שלי חויב בחיובים על סך: 403.93 ו103.78 (בתאריך 15.10) וחיוב על סך 204.23 מתאריך 28.10.
פניתי לנציגת שירות של הוט, שלטענתה החיובים הם קנסות (קנס על ניתוק הטלפון והכבלים ותשלום על כל חודש אוקטובר, בו לכאורה היו לי את שירותי הטלפון והכבלים שלכם).
התחייבתי לעסקה על סך 259 ש"ח, ביטלתי אותה תוך פחות מ-14 ימים ונקנסתי ב-700 ש"ח שלא נאמר לי עליהם דבר כשביקשתי להתחבר וגם לא כשביקשתי להתנתק.
מעבר לעובדה שלא חתמתי על שום מסמך, גם אם נטען כי מדובר בהסכם בעל פה, הסכם בעל פה תקף רק כאשר שני הצדדים יודעים את כל פרטיו, ובמידה ולא נמסרו כל הפרטים – הוא בטל.
מכיוון שביטלתי את העסקה בצורה חוקית (לאחר 10 ימים הודעתי על ביטול העסקה) ולא חתמתי על החוזה שנשלח אליי הביתה, אני מוכנה לשלם את הסכום היחסי של 10 ימים, בהם הייתי מחוברת לשירותים. מעבר לכך, אני מבקשת להחזיר לי את הסכומים אותם ציינתי.
במידה ובקשתי לא תענה, לא אהסס לפנות לכל הגורמים הרלוונטיים, כולל המועצה לצרכנות, כלי התקשורת השונים ואף ערכאות משפטיות.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|