פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט - שרות לקוחות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
.בתאריך 10 ו-11 בדצמבר פניתי להוט וביקשתי לפתוח חשבון עיסקי על מנת לעשות "בנדל" עם קווי זהב לשם קבלת מחיר מיוחד לגלישה של 5M .
2. בהוט הסבירו לי שאין בעיה ואשלח להם טופס עוסק מורשה .
3. שלחתי להם עוד באותו היום טופס חברה בע"מ בציון מספר חברה - אמרו לי שתוך יומיים עד שלושה יהיה לי חשבון עיסקי ושאתקשר ל-012 ע"מ שישלחו את קבצי ה"בנדל".
4. באותו היום התקשרתי להוט על מנת לוודא שקיבלו הפקס - אמרו שהתקבל בצורה לא ברורה. שלחתי שוב את הטופס בצורה שונה עם דף המסביר את פרטי הבקשה שלי - דהיינו שלחתי 2 טפסים.
5. למחרה ששלחתי הטפסים -התקשר אלי מהוט - דודו ומסר שהטפסים התקבלו אצלהם בצורה ברורה וקריאה וכי תוך יומיים עד שלושה יפתח החשבון העיסקי ואגלוש ב"בנדל" עם 012 .
6. חיכיתי וחיכיתי ולא שמעתי כלום מהוט.
7. ב-21 בדצמבר התקשרתי להוט ונאמר לי שלא נפתח חשבון עיסקי ואני עדיין תחת חשבון פרטי , מסרו שלא קיבלו את טופס החברה בע"מ וכי יש בידם רק את המכתב שלי עם בקשת הפניה לפתיחת חשבון עיסקי, על ההסברים שלי ששלחתי את הטופס פעמיים וכי קיבלתי אישור על כך שהטופס קריא - לא קיבלתי מענה הגיוני והם התעקשו שאני צריכה לשלוח את טופס החברה שוב - שלחתי שוב מספר פעמים את הטופס לשני מספר פקס שקיבלתי מהם.
8.היום התקשרתי שוב ל-הוט על מנת לברר שהחשבון העיסקי נפתח ,על מנת שאוכל לגלוש במהירות של 5M במחיר "בנדל" (שהינו זול יותר ממחיר רגיל ).
9. יותר משעתיים הייתי על קו הטלפון והשרות שקיבלתי גובל בשערוריה ובבלגן אחד גדול , העבירו אותי מהמחלקה הפרטית למחלקה העיסקית שוב ושוב דיברתי עם אביב ועם שגיא ועם יפית ועם עוד כמה שאיני זוכרת את שמם.
10. נאמר לי ששוב אין להם את טפסי החברה בע"מ וכי אני צריכה לשלוח אותם שוב .(אביב).
סרבתי ,נאמר לי לפתע שאין אני יכולה לקבל חשבון עיסקי כי אני צריכה לתת כרטיס אשראי במקום הוראת הקבע שקיימת כבר שנים - שאלתי למה לא הודיעו לי על כך , אמרו שאין הם יודעים למה לא הודיעו לי. (יפית או שרית).
נאמר לי שישלחו לי טופס להוראת קבע עיסקית, הסכמתי, אך לאחר מספר דקות נאמר לי שהם מאוד מצטערים אך אין הם יכולים לשלוח לי טופס כזה - למה ? ככה........(שגיא)
העבירו אותי מאחד לשני,אמרו דבר אחד ולאחר מכן חזרו בהם ,זה פשוט היה נורא.
לבסוף בהתערבות 012 (רעות מ-012 היתה עדה לרוב השיחה )...נאמר לי שיפתרו לי את הבעיה תוך דקות אם אתן להם כרטיס אשראי,אמרתי להם שאני שנים כבר משלמת דרך הוראת קבע ואני מוכנה כפי שדרשו מקודם לחתום על הוראת קבע חדשה (הפעם עיסקית,למרות שהתשלום יורד מאותו חשבון עיסקי שלי). אמרו שזה אמור ל"הגן" עלי וזה לטובתי... ואחר כך אמרו שזה להבטיח שאשלם את הכסף , כאילו וכל השנים הארוכות ששילמתי לא נחשבות......
וזה רק על קצה המזלג......
ונתתי לבסוף כרטיס אשראי ........אלא מה.........
היום,26 לדצמבר כאשר הלכתי לתיבת הדואר שלי גיליתי שם טופס לתשלום בהוראת קבע בנקאית שנשלח אלי לחתימה שאף אחד בהוט לא ידע לומר לי עליו.

נא טיפולכם.

בתודה
בת שבע

עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש שיפעלו לשם הקמת הבנדל עם 012 ,שיגבו ממני התשלום באמצעות הוראת קבע בלבד פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה